ژاوی: آلبا باید از تمام تجربیاتش برای مهار مانه استفاده کند

ژاوی: آلبا باید از تمام تجربیاتش برای مهار مانه استفاده کند

سایت رسمی فوتبالی- ژاوی ارناندس کاپیتان سابق بارسا، در گفتگویی ویژه و جذاب و در آستانه جدال تیم سابقش مقابل لیورپول به آنالیز این بازی تماشایی پرداخته است. این گفتگو با روزنامه میرر انجام شده و دراینجا می توانید گزیده ای از تحلیل های ژاوی از جدال امشب بارسا- لیورپول را مطالعه کنید:

*پیکه مقابل صلاح: عملکرد پیکه درماه های اخیر نشان داده که او همچنان بهترین مدافع دنیاست. صلاح هم یکی از بزرگترین تستهایش دراین فصل را پیش رو خواهد داشت و مطمئنم که پیکه هم شب ساده ای پیش رو ندارد.

*آلبا رودرروی مانه: آلبا تجربه زیادی در بازیهای بزرگ، چه با پیراهن بارسا و چه با پیراهن اسپانیا دارد؛ او باید از تمام این تجربیاتش برای آرام نگاه داشتن مانه بهره ببرد. مانه هم این فصل درسطح صلاح ظاهر شده و تواناییش برای گلزنی باعث شده تا او هم حسابی خطرناک باشد

*مسی مقابل آلیسون: هیچ چیزی فرقی نکرده؛ مسی همچنان بهترین بازیکن کرده زمین است و بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال؛ آلیسون هم دروازه بان خیلی خوبی است و اگرمی خواهد مسی را مهار کند باید یکی از بهترین عملکردهایش را به نمایش بگذارد

*سوارز رودرروی فان دایک: فان دایک یکی از بهترین مدافعان این فصل انگلیس و یکی از بهترین مدافعان اروپا بوده؛ سوارز هم مهارتهای زیادی دارد. فکر می کنم که این یکی از جذاب ترین جدالها خواهد بود.

*جدال بوسکتس و فیرمینو: بوسکتس بهترین بازیکن در کاری است که انجام می دهد. او مهره خیلی مهمی برای بارساست و تلاش خواهد کرد که بازی را برای بارسا تحت کنترل دربیاورد ولی بازیکنانی مثل فیرمینو می دانند از هیچ، موقعیت بسازند.

 6363