گزارش ویژه/ شفر با پسرش و موبایل بدست در تمرین استقلال چه می کرد؟

گزارش ویژه/ شفر با پسرش و موبایل بدست در تمرین استقلال چه می کرد؟

وبسایت رسمی فوتبالی- شفر سرمربی برکنار شده استقلال در اقدامی عجیب امروز به همراه پسرش ساشا در محل تمرین آبی ها حاضر شد. 

به گزارش فوتبالی، صبح امروز با اعلام رسمی مدیران باشگاه استقلال شفر از هدایت استقلال برکنار شد و اعلام شد فرهاد مجیدی تا پایان فصل سکان هدایت آبی‌های پایتخت را در اختیار خواهد داشت. اما بر اساس ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است وینفرد شفر آلمانی سرمربی برکنار شده استقلال به همراه پسرش ساشا شفر که به عنوان آنالیزور در استقلال فعالیت می کرد پس از برکناری در یک حرکت عجیب به زمین تمرین استقلال رفتند و می خواست به زور وارد تمرین شوند که ابتدا عوامل حراست زمین تهرانسر او را راه ندادند اما در ادامه شفر و پسرش با فشار خواستند وارد رختکن شوند که موفق نشدند!

 ساشا شفر از همه این اتفاقها فیلمبرداری می کرد و در نهایت فیلمبرداری او منجر به درگیری با حراست تیم و مجموعه تهرانسر شد و گفته می شود موبایل او را ضبط کرده اند، البته خبر ضبط تلفن همراه ساشا شفر هنوز تایید نشده است!

 شفر با داد و فریاد اعلام می کرد که او هنوز سرمربی استقلال است و می خواهد که باشگاه رسما به او اعلام کند که برکنار شده است! این در حالی است که صبح امروز باشگاه استقلال به صورت رسمی خبر از برکناری و تعلیق فعالیت شفر داد. 

در هر حال به شفر اعلام شد که او برکنار شده و به همین دلیل او محل تمرین را ترک کرد. ظاهرا دستیاران خارجی شفر به او خبر داده بودند که تمرین چه ساعتی و کجا برگزار می شود. 

امیر حسین فتحی مدیرعامل استقلال در این مورد گفت: نامه رسمی به سرمربی سابق تیم دادیم و او نباید به مجموعه می‌آمد. البته او داخل زمین نیامده و فقط پشت درهای ورزشگاه حضور داشته است.

به نظر می‌رسد شفر و پسرش با این حرکت قصد حاشیه سازی دارند تا ازاستقلال درخواست غرامت کنند، اما مدیرعامل استقلال در این خصوص خاطر نشان کرد: ما اعلام کرده‌ایم بعد از پایان فصل در خصوص قطع همکاری با شفر مذاکره خواهیم کرد. او قرارداد سال آینده‌اش را از استقلال طلب دارد ولی تصمیم ما این است که کمترین هزینه را به او بپردازیم. شفر مربی بزرگ و با تجربه‌ای بود ولی توانش این بود و ما تصمیم گرفتیم با او قطع همکاری کنیم.

قرارداد ترکمنچای که توسط مدیران سابق استقلال با شفر بسته شده است شاید کمی استقلال را با چالش مواجه کند اما ظاهرا قرار است مبلغ توافقی مدیران استقلال با شفر با ارز دولتی پرداخت شود تا آبی‌ها با مشکلات بیشتری مواجه نشوند.

9697