گاف‌های بزرگ افتخاری و توفیقی در قرارداد شفر و ساشا

گاف‌های بزرگ افتخاری و توفیقی در قرارداد شفر و ساشا

وب سایت رسمی فوتبالی- بند های عجیبی در قرارداد شفر و پسرش گنجانده شده که کم سابقه و به ضرر استقلال است.

به گزارش فوتبالی، اگر بگوئیم افتخاری و توفیقی قرار داد ترکمنچای را در استقلال زنده کردند، بیراهه نیست. 

استقلال فصل قبل در حالی با شفر و ساشا قرار داد امضا کرده که همه چیز در این قرارداد به نفع آلمانی ها است.

از بندهای قرارداد شفر این بوده که او باید زودتر از زمان موعد اقساط قرارداد خود را دریافت می کرده و به هیچ وجه نباید دریافتی‌های او به تعویق می افتاده است.

نکته مهم دیگر در قرار داد او این بوده که وی به عنوان سرمربی استقلال در خصوص نتایج این تیم نباید جوابگو می شده است. 

رقم قرارداد شفر پس از یک نیم فصل حضور در استقلال به یکباره توسط افتخاری و توفیقی چند برابر می شود و در این قرارداد عجیب هیچ بندی از سوی باشگاه استقلال به عنوان امتیازی برای این باشگاه نیامده است و تمامی مفاد آن به نفع شفر قرار گرفته است.

نکته عجیب دیگر قرارداد ساشا شفر است. او بدون کارنامه آنالیزوری به یکباره قرارداد دو ساله به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار به استقلال می بندد. در حالی که در فوتبال ایران کم تر با یک آنالیزور قرار داد دو ساله می بندند و از همه مهم تر این که تا به امروز رقم قرارداد آنالیزور در استقلال هیچ وقت به این اندازه نبوده است.

بزرگ ترین آنالیزورهای فوتبال ایران حدودا صد میلیون قرارداد می بندند که رقم قرارداد ساشا با استقلال  برای یک فصل حدود ده برابر آن ها است.

به هر حال افتخاری و توفیقی در امضا قرارداد با شفر و ساشا گاف های بزرگی داده اند که در نهایت نتیجه این اشتباهات بزرگ در امضا قرارداد امروز یقه استقلال را گرفته است تا مسئولین این باشگاه به دنبال راهکاری برای حل این مشکل باشند.