خلیل زاده، نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال: شفر باید برود

خلیل زاده، نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال: شفر باید برود

وب سایت رسمی فوتبالی- دکتر اسماعیل خلیل زاده نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در صحبتهای جالب توجه خواستار برکناری شفر شد.

به گزارش سایت فوتبالی، دکتر خلیل زاده در گفت و گو با فوتبالی ضمن انتقاد از عملکرد شفر در بازیهای حساس و تعیین کننده گفت: استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را به دلیل عملکرد ضعیف شفر و کادر فنی از دست داد و شفر و کادر فنی اش با احساسات پاک هواداران استقلال بازی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه مدیریت باشگاه و به دنبال آن هیات مدیره استقلال تمام تلاشش را کرد تا یک تیم قوی در نیم فصل دوم بسته شود. در مقایسه با دیگر تیمهای لیگ برتری شرایط استقلال از نظر داشتن بازیکن در پستهای مختلف از همه تیم های لیگ برتری بهتر است و یکی از بهترین استقلال های تاریخ را از نظر مهره شاهد هستیم اما به دلیل ضعف فنی و مدیریت ضعیف داخل تیم، استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد. در واقع کادر فنی در یک فصل گذشته با از دست دادن جام حذفی، کورس قهرمانی لیگ برتر و شرایط نامعلوم و سخت در لیگ قهرمانان آسیا از نظر هواداران مردود شده است و این کادر فنی با سیاه نمایی، وعده ساختن استقلال رویایی در فصل بعد را می دهد!

خلیل زاده در پایان گفت: هیات مدیره باشگاه اختیار تام را به آقای دکتر فتحی، مدیر عامل محترم داده است تا هر چه سریع تر نسبت به تغییر کادر فنی اقدام کند و یک مربی خوب در حد نام استقلال جایگزین کند تا هواداران از همین امروز برای درخشش در فصل آینده امیدوار باشند. این قول را به هواداران استقلال خواهم داد که بنده و دیگر اعضای هیات مدیره برای تامین منابع مالی لازم برای اعتلای نام استقلال نهایت تلاشمان را انجام دهیم تا هواداران عزیز و خونگرم استقلال هیچ نگرانی نداشته باشند.

7413