کلانتری: سقوط استقلال خوزستان اتفاق تلخی است/ از لحاظ فنی تیم شایسته‌ای بودیم

کلانتری: سقوط استقلال خوزستان اتفاق تلخی است/ از لحاظ فنی تیم شایسته‌ای بودیم

وب سایت رسمی فوتبالی- ایوب کلانتری، هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که آنها از لحاظ فنی تیم شایسته‌ای بودند و برخی اتفاقات و بدشانسی‌ها باعث شد تا در انتهای جدول قرار بگیرند.

به گزارش فوتبالی، ایوب کلانتری در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت فعلی استقلال خوزستان و اینکه آنها شانس بسیار کمی برای ماندن در لیگ برتر دارند، گفت: انسان به امید زنده است و ما ناامید نیستیم، ولی باید تا آخرین بازی بجنگیم. شانس ما برای ماندن در لیگ برتر بسیار کم است و فقط یک اتفاق خارق‌العاده می‌تواند جلوی سقوط استقلال خوزستان را بگیرد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: وقتی برای اولین بار کادر فنی تیم استقلال خوزستان تغییر کرد و آقای بوستانی آمد، ما بازی‌های خوبی انجام دادیم و شرایط تیم تغییر کرد. ما فوتبالی تهاجمی بازی می‌کردیم و روندمان روبه رشد بود. وقتی به گذشته فکر می‌کنم، حسرت می‌خورم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: سقوط استقلال خوزستان اتفاق تلخی است و ما از لحاظ فنی تیم شایسته‌ای بودیم. حتی در بازی با پرسپولیس قبل از اینکه گل اول را دریافت کنیم سه موقعیت تک به تک را از دست دادیم. ما در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم. ما باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، اما برخی اتفاقات به ضررمان تمام شد و به انتهای جدول سقوط کردیم.

کلانتری در خاتمه اظهار داشت: محرومیت از نقل‌وانتقالات باعث شد تا دچار مشکل شویم و بدترین اتفاق هم کسر شش امتیاز بود. اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد ما هم مجبور نمی‌شدیم که در تمام بازی‌ها سراسر تهاجمی بازی کنیم و از این موضوع ضربه بخوریم. ما نهایت تلاش‌مان را در این فصل انجام دادیم و جوان‌های خوبی هم داشتیم که خودشان را نشان دادند، اما حیف که نتوانستیم خوب امتیاز بگیریم.

7655