داریوش یزدانی: استقلال باید حساسیت بازی امروز را درک کند/بازی با پدیده سرنوشت استقلال را مشخص می کند

داریوش یزدانی: استقلال باید حساسیت بازی امروز را درک کند/بازی با پدیده سرنوشت استقلال را مشخص می کند

وب سایت رسمی فوتبالی_ پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد سرنوشت این تیم برای قهرمانی در کسب ۳ امتیاز مقابل پدیده است.

به گزارش فوتبالی، داریوش یزدانی در گفت و گو با فوتبالی در خصوص بازی امروز استقلال برابر پدیده اظهار داشت: تساوی پرسپولیس و سپاهان، استقلال را در شرایط خوبی برای نزدیک شدن به صدر و مدعی تر شدن قرار داده است. استقلال اگر بتواند به درک خوبی از حساسیت و کسب ۳ امتیاز این بازی برسد، می تواند تیم برتر میدان باشد. در حال حاضر مهم این است که استقلالی ها به درک تاثیر این بازی در سرنوشت شان برسند و با تمام وجود به میدان بروند. استقلال اگر از لحاظ روحی خود را به خوبی آماده این بازی کرده باشد، می تواند با کسب ۳ امتیاز امیدوارانه تر گام بردارد.

وی در ادامه افزود: در واقع این برد سرنوشت استقلال را تا حدود زیادی رقم می زند. برتری استقلال در این بازی، پرسپولیس را هم تحت فشار بیشتری قرار می دهد تا شرایط به نفع آبی ها پیش برود. فقط مهم این است که استقلال از لحاظ ذهنی خود را برای برتری در بازی امروز آماده کرده باشد.

کارشناس فوتبال در پایان گفت: یک مسئله چالشی در فوتبال ما وجود دارد که حتما باید در مورد آن صحبت کنم. همیشه در فوتبال ما می بینیم که تیم ها تحت تاثیر فشار بازی های آسیایی قرار می گیرند و این فشار بازی ها را به فدراسیون یا سازمان لیگ ربط می دهند  و در حالی که در همه جای دنیا بازی ها همینطور برگزار می شود و ما باید این فرهنگ را در فوتبال مان عوض کنیم. اگر مربی درست برنامه ریزی کند، تیم های ما هیچ وقت به مشکل نمی خورند. تیم هایی مثل بارسلونا در هر فصل ۶۰ بازی انجام می دهند و مربیان آن ها طوری برنامه ریزی کرده اند که با سیستم چرخشی تیم شان را جلو ببرند. در بازی های اروپایی به ستاره هایشان بازی ثابت بدهند و در بازی های لیگ به آن ها استراحت. این برنامه ریزی باید در فوتبال ما هم انجام بگیرد تا بتوانیم موفق باشیم.بدنسازی اول فصل، ارتباط درست پزشک تیم با مربی، مربی با دکتر تغذیه و همفکری با یکدیگر نیاز فوتبال ما است که باید انجام بگیرد.

7655