رکورد پرسپولیس همچنان دور از دسترس رقبا

رکورد پرسپولیس همچنان دور از دسترس رقبا

وب سایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای بازی هفته بیست و هفتم در لیگ هجدهم آماده می کند، رکورد جالبی را تا قبل از بازی سپاهان به نام خود ثبت کرده است. این رکورد مربوط به تعداد باخت های پرسپولیس در لیگ برتر در مقایسه با زمان مشابه در ادوار گذشته لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، در تاریخ فوتبال لیگ ایران چه در لیگ های ۱۴ تیمی و چه در لیگ ۱۶ تیمی، تا به امروز هیچ تیمی سابقه نداشته است که پس از گذشته ۲۶ هفته تنها یک باخت را در کارنامه داشته باشد اما پرسپولیس برانکو موفق شده تا پایان هفته بیست و ششم لیگ هجدهم این رکورد را به نام خود به ثبت برساند. در لیگ هجدهم پرسپولیس در حالی پس از ۲۶ بازی تنها یک شکست را در کارنامه دارد که در هفته مشابه در فصل هفدهم پرسپولیس ۳ باخت را در کارنامه داشت، آماری که در دوره شانزدهم نیز تا پایان هفته بیست و ششم برای پرسپولیس تکرار شده است.  
اين در حالی است که در دوره پانزدهم لیگ برتر، استقلال خوزستان تا پایان هفته بیست و ششم ۳ شکست را تجربه كرده بود، این در شرایطی است که در زمان مشابه در فصل چهاردهم لیگ برتر، نفت تهران ۴ شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده بود. گفتنی است در فصل های مربوط به لیگ سیزدهم و لیگ دوازدهم نیز به ترتیب استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در پایان هفته بیست و ششم، ۳ شکست را در کارنامه داشتند. بدین ترتیب پرسپولیس در حال حاضر آمار جالب توجهی را از این حیث به نام خود به ثبت رسانده است.

4344