گزارش/ صیاد منش پیشنهادهای بهتر از فنرباغچه دارد؟

گزارش/ صیاد منش پیشنهادهای بهتر از فنرباغچه دارد؟

وب سایت رسمی فوتبالی- در حالیکه باشگاه استقلال لژیونر شدن صیاد منش را تکذیب می کند اما ظاهرا صیادمنش مشتریانی دارد که باشگاه استقلال را برای ترانسفرکردن او وسوسه کرده است.

به گزارش وب سایت فوتبالی، در خبرها آمده بود که وینفرد شفر مانع از انتقال صیادمنش به تیم فنرباغچه ترکیه شده است و بعد هم مدیران باشگاه انتقال او را تکذیب کردند. هواداران استقلال هم در شبکه های اجتماعی از باشگاه خواستند که صیاد منش را حفظ کند. 

مدیر برنامه صیادمنش هم در گفت و گو با فوتبالی اعلام کرد که انتقال اللهیار به ترکیه صحت ندارد اما ماجرایی مهم در این باره وجود دارد. داستان از این قرار است که این اولین بار نیست این اتفاق رخ می‌دهد و اللهیار پیشنهادهای زیادی داشته که باشگاه آنها را رد کرده است. چند ماه پیش یک دعوت‌نامه رسمی از یک باشگاه معروف اروپایی به باشگاه استقلال می‌رسد که در آن یک باشگاه اروپایی خواهان حضور صیاد منش در تمرینات تیمشان می شوند. این دعوت‌نامه تعجب مسئولان باشگاه استقلال و شفر را هم به همراه داشته و آنها  بعد از صحبت با یکدیگر تصمیم می‌گیرند قضیه سکرت بماند تا صیاد منش هوایی نشود.

به نظر می‌آید مدیران باشگاه استقلال در یک فرصت مناسب قصد ترانسفر مهاجم جوان تیمشان را دارند و البته هر چه سن صیادمنش پایین تر باشد، شرایط برای ترانسفر شدن او به تیم‌های اروپایی بهتر است. با توجه به بحران مالی باشگاه استقلال، به نظر می رسد مدیران روی  فروش صیادمنش حساب باز کنند تا بتوانند بازیکنانی نظیر پاتوسی را بگیرند. فروش بازیکنان یکی از راههای درآمدزایی برای باشگاهها محسوب می شود و این نکته در باشگاههای ایرانی کمتر مورد توجه قرار می گیرد.


1984