سخنگوی باشگاه پدیده: فقط ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران استقلال اختصاص دارد

سخنگوی باشگاه پدیده: فقط ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران استقلال اختصاص دارد

وب سایت رسمی فوتبالی-سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو گفت:فقط ۱۰ درصد از جایگاه هواداران ورزشگاه امام رضا (ع) به هواداران تیم فوتبال استقلال اختصاص پیدا می کند.

به گزارش فوتبالی به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو، جواد طاری بخش در خصوص برگزاری دیدار روز شنبه تیم های پدیده شهر خودرو و استقلال اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و برنامه ریزی شکل گرفته تنها ۱۰ درصد از ورزشگاه امام رضا(ع) به هواداران تیم استقلال اختصاص پیدا می کند و بقیه سکوهای ورزشگاه در اختیار هواداران تیم پدیده شهر خودرو خواهد بود.

وی با تقدیر از مدیران شهری و استانی در رابطه با حمایت از تیم پدیده شهر خودرو گفت: با موافقت کلایی شهردار مشهد️ تعداد ۲۰ هزار کاور قرمز برای هواداران پدیده شهر خودرو تهیه شده است که همزمان با ورود هواداران در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.همچنین با ایجاد کمپین از مشهد تا آسیا با عنایت امام رضا(ع) و استقبال هواداران مشهدی شور و نشاط خاصی در بین مردم برای حمایت از نماینده مشهد در لیگ برتر برای این بازی ایجاد شده است.

طاری بخش همچنین در خصوص بلیت فروشی این مسابقه تصریح کرد: بلیت فروشی دیدار تیم‌های پدیده شهرخودرو خراسان و استقلال تهران از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، از ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در سه محل آغاز خواهد شد.

مدیر رسانه ای باشگاه پدیده افزود : بلیت فروشی این بازی در دو رنگ آبی و قرمز ودر سه نقطه شهر مشهد انجام خواهد شد که بر این اساس هواداران تیم پدیده شهر خودرو می توانند بلیت های خود را از دو نقطه سالن شهید بهشتی و مجموعه ورزشی کارگران واقع در میدان فردوسی خریداری نمایند. همچنین هواداران تیم استقلال می توانند بلیت های خود را از مجموعه ورزشی تختی تهیه کنند. 

وی اظهار داشت: درب‌های ورزشگاه امام رضا علیه السلام، از ساعت ۱۷ به روی تماشاگران این مسابقه باز خواهد شد؛ باتوجه به موقعیت مکانی ورزشگاه، تماشاگران محترم جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک، حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی به منظور ایاب و ذهاب استفاده نمایند.ضمناً ۱۲۰ دستگاه اتوبوس جهت بازگشت تماشاگران این مسابقه، در نظر گرفته شده است.

سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو با درخواست از هواداران مشهدی گفت: تیم پدیده شهر خودرو برای کسب سهمیه آسیایی به پیروزی در این بازی نیاز دارد و بر همین اساس از هواداران مشهدی تقاضا داریم تا زودتر در ورزشگاه حضور پیدا کنند، تا در صورت تکمیل ظرفیت ورزشگاه پشت درهای ورزشگاه نمانند و با حضور خود انگیزه ای مضاعف به بازیکنان تیم منتقل نمایند.

7655