پیشکسوت استقلال: تساوی هم برایمان خوب است

پیشکسوت استقلال: تساوی هم برایمان خوب است

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد نوری معتقد است، تساوی برابر الهلال هم شانس صعود استقلال را کم نمی کند.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در گفت  و گو با فوتبالی  در خصوص بازی فردا این تیم برابر الهلال گفت: بازی سختی است. الهلال تیم آماده ای است و برابر ما انگیزه زیادی دارد. این تیم همیشه جز تیم های خوب آسیا بوده و با توجه به بردی که ما در بازی رفت گرفتیم، اگر فردا هم مساوی کنیم برای استقلال بد نیست و شانس صعود ما را کم نمی کند، هر چند که استقلال باید با هدف برد وارد زمین شود.

نوری در ادامه افزود: استقلال باید میانه میدان را در بازی فردا بگیرد. اگر هافبک های استقلال فردا عملکرد خوبی داشته باشند، این تیم می تواند در بازی برگشت هم برنده باشد. استقلال یکی از بهترین خط حمله های آسیا را دارد و قطعا الهلالی ها هم می دانند روز سختی برابر مهاجمان استقلال در پیش دارند.

وی در ارتباط با بخشش باقری اعلام کرد: خوب شد باقری را بخشیدند. او اگر مرتکب اشتباهی شد، الان دیگر متوجه شده و قطعا با همه توان خود در خدمت تیم است‌. من از مسئولان استقلال و شفر ممنونم که در حق او پدری کرده و این بازیکن را بخشیدند تا بتواند همراه تیم باشد. به اعتقاد من او برابر الهلال هم می تواند به استقلال کمک کند و امیدوارم بهترین بازی هایش را برای تیم انجام داد.