واکنش بیل به سوتهای انتقادی که سوتها را تبدیل به تشویق کرد

واکنش بیل به سوتهای انتقادی که سوتها را تبدیل به تشویق کرد

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو و در نیمه دوم مسابقه بود که زین الدین زیدان تصمیم گرفت تا گرت بیل را به زمین مسابقه بفرستد. در همان هنگامی که گرت بیل وارد زمین مسابقه می شد، هواداران رئال حسابی به نشانه انتقاد برای بیل سوت زدند و این ستاره ولزی نسبت به این سوتها واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بیل که به جای لوکاس واسکس وارد زمین شده بود، با سوتهای فراوانی مواجه شد و در ادامه هر زمان که او صاحب توپ می شد، هواداران رئال برایش سوت می زدند. بعد از ادامه یافتن این سوتها بود که گرت بیل از کوره در رفت و عصبانی شد و در واکنش به این سوتها دستش را بالا برد و به سمت سکوهای ورزشگاه نشانه گرفت تا نارضایتی ودلخوری اش را از این رفتارها نشان دهد. همین رفتارها باعث شد تا در صحنه بعدی که بیل صاحب توپ شد، عده ای از هواداران شروع به تشویق کردن او کنند و زمانی که او برای زدن یک ضربه کرنر به کنار زمین رفته بود نیز مجددا مورد تشویق قرار گرفت.

اینطور به نظر می رسد که بیل آخرین روزهای حضورش در شهر مادرید را سپری می کند.بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال، انتظار می رفت که بیل بتواند در نبود کریس بار مسئولیت تیم را به دوش بگیرد؛ چرا که او دومین خرید مهم رئال پرز بعد از کریستیانو رونالدو، دست کم از لحاظ لیبل قیمتی بود. ولی این اتفاق رخ نداد. در طول این فصل بیل چند باری مصدوم شد و از روزهای اوجش فاصله گرفت و درزمانی که بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت (به ویژه در دوران حضور لوپتگی و سولاری) هم نتوانست بازیهای قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

6363