خوردبین: سید جلال و بیرانوند ستاره‌های پرسپولیس هستند

خوردبین: سید جلال و بیرانوند ستاره‌های پرسپولیس هستند

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت سرخپوشان پایتخت با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس اعلام کرد هیات مدیره پرسپولیس و مدیریت باشگاه باید پشتیبان و حامی تیم و برانکو باشند. 

به گزارش فوتبالی، محمود خوردبین در خصوص اوضاع پرسپولیس در لیگ برتر به خبرنگار فوتبالی گفت: در حال حاضر پرسپولیس از نظر فنی اوضاع خوبی دارد و با ادامه این روند، قهرمانی این تیم حتمی است. البته در حال حاضر حفظ شرایط روحی و روانی این تیم خیلی مهم است.

خوردبین در ادامه تصریح کرد: این روزها حرف و حدیث هایی در باشگاه وجود دارد، در این شرایط بچه ها باید مواظب باشند و باشگاه هم باید در رفع مشکلات مالی تلاش کند تا هیچ موضوعی نتواند قهرمانی پرسپولیس را تحت تاثیر بگذارد. هیات مدیره و مدیریت باشگاه هم باید در این شرایط حمایت ویژه ای از تیم داشته باشند تا شرایط برای کسب قهرمانی برای پرسپولیس هموار شود.

خوردبین ادامه داد :پرسپولیس ۲ بازی مهم و حساس پیش روی خود می بیند که باید این بازی ها را با موفقیت پشت سر بگذارد. با شرایط خوبی که پرسپولیس دارد و حضور مرد بزرگی مثل برانکو روی نیمکت پرسپولیس، من اطمینان دارم که کسب ۲ برد در این بازی ها برای تیم برانکو دور از دسترس نیست. 

پیشکسوت پرسپولیس که پیش بینی می کند تیم برانکو در برابر الاهلی عربستان می تواند پیروز میدان باشد، خاطرنشان کرد: بچه ها باتکرار بازی رفت شان برابر الاهلی می توانند دوباره این تیم را شکست بدهند. به اعتقاد من پرسپولیس در این بازی با تفاضل یک گل برنده می شود.  

خوردبین در پایان گفت: این روزها همه بچه ها فوق العاده هستند، به خصوص بیرانوند و سید جلال حسینی جز ستاره های پرسپولیس محسوب می شوند، ضمن اینکه از جمع بازیکنان جدید هم عملکرد محمد نادری را در پرسپولیس خیلی پسندیدم و معتقدم که این بازیکن پدیده این فصل پرسپولیس است.