یادداشت/ درباره جواهری در قصر استقلال؛ این پاتوسی مهار ناشدنی

یادداشت/ درباره جواهری در قصر استقلال؛ این پاتوسی مهار ناشدنی

سایت رسمی فوتبالی- حضور پاتوسی و نقش کلیدی او در استقلال نه تنها حسرت جدایی جپاروف را از سر استقلالی ها پراند، بلکه یاد تیام را هم از ذهن هواداران استقلال پاک کرد.

به گزارش سایت فوتبالی، هواداران استقلال پیش از حضور پاتوسی و ایسما و حتی منشا، ای کاش های جدایی تیام و جپاروف سر زبانهایشان بود اما حالا  با حضور پاتوسی نام جپاروف و تیام کم کم از خاطر استقلالی ها محو می شود. ستاره کلیدی که خاطره ساز بازی های مجتبی جباری در استقلال شده تا رقص پایش در میدان، لذت تماشای بازی های این تیم را بالا ببرد.

مردی در میانه میدان استقلال رقص پا دارد که قانون پر ایراد نقل و انتقالات فوتبال ایران می توانست مانع حضور او شود. بازیهای خوب او نشان داد که قوانین نقل وانتقالات باید اصلاح شوند. حضور پاتوسی ثابت کرد که کیفیت بازیکن در نقل و انتقالات باید معیار رفت و آمدها باشد نه باشگاهها و حضور در لیگ حرفه ای و نه بازی ملی!

پاتوسی یکی از ستاره های گم شده استقلال در چند سال اخیر است، یکی از آن هایی که پس از خداحافظی جباری از فوتبال حسرت نبود یک بازیکن نظیر جباری، روی دل استقلالی ها مانده بود و استقلال هر چه گشت، هر چه خواست نتوانست جانشینی برای شماره ۸ محبوب خود پیدا کند. حالا سر و کله پاتوسی پیدا شده است. بازیکنی که خوب گل می زند، خوب پاس گل می دهد تا تکنیک نابش همان چیزی باشد که تماشاگر در زمین از یک بازیکن شش دانگ می خواهد.

حضور موفق پاتوسی در استقلال حالا نمره قبولی را در کارنامه مدیریت این باشگاه در نقل و انتقالات ثبت کرده، جایی که علی خطیر صید بزرگ نقل و انتقالات را با تایید فتحی شکار کرد تا نتیجه اش حضور پاتوسی سرحال و آماده در استقلال باشد. هواداران از باشگاه استقلال انتظار دارند، که پاتوسی از استقلال جدا نشود. آنها روی بازیکنی که آمادگی او در بازی های باقی مانده لیگ و آسیا می تواند نقش تعیین کننده ای در سرنوشت استقلال داشته باشد، حساب کرده اند. بازیکنی که شاید بتواند مثل معجزه ای شیرین، گلزنی در ثانیه های پایانی بازی مقابل سپاهان اصفهان را برای هواداران استقلال، به ارمغان بیاورد.


یادداشت از فاطمه صمدی/ سایت فوتبالی

4344