دکتر نوروزی: به اسماعیلی قبل تر هشدار داده بودیم/ او فردا جراحی می شود

دکتر نوروزی: به اسماعیلی قبل تر هشدار داده بودیم/ او فردا جراحی می شود

وب سایت رسمی فوتبالی- معاون پزشکی باشگاه استقلال اعلام کرد که درباره مصدومیت اسماعیلی قبل تر به او اخطار داده بودند و باید زودتر جراحی می شد. 

به گزارش فوتبالی، دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه وقت اضافه رادیو ایران درباره وضعیت مصدومیت فرشید اسماعیلی اینگونه توضیح داد: اسماعیلی حدودا چند ماه پیش (قبل از نیم فصل دوم) دچار مشکلی شده بود و ما با کمیسیون پزشکی متشکل از جراح های خودمان به این نتیجه رسیدیم که او باید از ناحیه زیر شکم جراحی شود. با توجه به اینکه ایشان دوست داشت به تیم کمک کند و به بازی هایش ادامه دهد متاسفانه جراحی نکرد و این شرایط روز به روز بدتر و مصدومیت او حادتر شد. در دیدار مقابل ماشین سازی خودش اعلام کرد که دیگر نمی تواند بازی کند. با توجه به اینکه قبلا به او اخطار داده بودیم پیرو حاد شدن مصدومیت او، فردا ایشان جراحی خواهد شد. لازم به ذکر است که دوران نقاهت این جراحی نیز دو ماه می باشد.

دکتر نوروزی ادامه داد: نظر پزشکی و فنی ما این بود که ایشان در تعطیلات بین دو نیم فصل جراحی شود که در مقطع حساس کنونی بتواند به تیم کمک کند اما نظر ایشان چیز دیگری بود و با مربی تیم نیز صحبت کرد. با توجه با توانایی هایی که داشت خیلی امیدوار بود که به تیم ملی نیز دعوت شود و من فکر می کنم اگر شرایط مناسبی داشت قطعا دعوت می شد. امیدوارم که جراحی را به سلامت پشت سر بگذارد و پر قدرت تر به میادین بازگردد.

1984