ضیا عربشاهی: الان زمان حمایت از پرسپولیس و برانکو است

ضیا عربشاهی: الان زمان حمایت از پرسپولیس و برانکو است

وب سایت رسمی فوتبال - پیشکسوت پرسپولیس ضمن حمایت از برانکو  و تمجید از عملکرد خوب او در پرسپولیس اعلام کرد سرمربی کروات سرخ ها تیم کاملی را در زمین و روی نیمکت ساخته است که می تواند امسال هم در لیگ برتر  و لیگ قهرمانان آسیا موفق عمل کند.

به گزارش فوتبالی، ضیا عربشاهی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس به فوتبالی گفت: خوشبختانه پرسپولیس در حال حاضر شرایط خوبی دارد که این مساله ناشی از رفاقت و همدلی حاکم در تیم است. جدا از مسائل روحی – روانی، پرسپولیس به لحاظ فنی هم هماهنگی خوبی را به دست آورده و این موضوع باعث شده در دیدارهای اخیر نتایج خوبی برای این تیم رقم بخورد و شانس اول قهرمانی در لیگ برتر باشد. 

عربشاهی با اشاره به بازی برابر ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: تیم منصوریان نیز این اواخر در نتیجه گیری موفق عمل کرده و این تیم هم از نظر روحی اوضاع خوبی دارد. با این تفاسیر در دیدار ذوب آهن و پرسپولیس هر تیمی بتواند از نظر روحی شرایط خوبی را داشته باشد می تواند برنده این دیدار باشد که من شانس پرسپولیس را برای پیروزی بیشتر می دانم.

این پیشکسوت سرخ ها در خصوص حواشی اخیر در پرسپولیس  و اظهارات جعفر کاشانی در خصوص برانکو خاطر نشان کرد: آقای کاشانی بزرگ همه ما و پیشکسوت ما هستند و احترام ایشان بر همه ما واجب است اما در چنین شرایطی نباید با صحبت های تنش زا ، تمرکز تیم به هم بخورد. برانکو مربی کاربلدی است و برای این که پرسپولیس به این شرایط برسد، زحمت های زیادی کشیده است و الان زمان حمایت از تیم و سرمربی پرسپولیس است. در حال حاضر پرسپولیس یک تیم کامل و یکدست از نظر فنی و تیمی همدل از نظر روحی و روانی است که باید همه ما از تیم محبوب مان حمایت کنیم.  در حال حاضر وظیفه سنگینی روی دوش همه پرسپولیسی ها است و باید همه از پرسپولیس حمایت کنیم.

7655