آلگری: در یوونتوس خواهم ماند، کلاهم را به احترام آژاکس برمی دارم

آلگری: در یوونتوس خواهم ماند، کلاهم را به احترام آژاکس برمی دارم

سایت رسمی فوتبالی - مکس آلگری تایید کرد که علیرغم حذف یوونتوس برابر آژاکس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان قصد دارد به حضور خود در این تیم ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در ابتدا یوونتوس را پیش انداخت اما صدرنشین سری آ نتوانست از تک گل خود دفاع کند و در نهایت بازی را با دو گل به حریف واگذار کرد تا نتواند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. آلگری پس از بازی گفت: " ما در نیمه اول خوب بودیم. فوتبال بدطینت است چرا که یک گل شانسی دریافت می کنیم و ترس به تیم وارد می شود. باید در نیمه دوم سبک دیگری را انتخاب می کردیم. آژاکس شایسته این نتیجه و صعود به نیمه نهایی بود. وقتی به یک چهارم نهایی میرسی بهتر است که تمامی گزینه های ممکن را در اختیار داشته باشی چون بازی ها با جزییات تعیین می شوند و تعویض ها و گزینه های روی نیمکت بسیار مهم هستند. بازیکنان مصدوم بسیاری داشتیم و فاصله دو بازی تنها یک هفته بود. در نیمه دوم از بازیکن جوانی مانند کین استفاده کردیم اما اثیری نداشت و به آژاکس و دی یونگ اجازه داد که کنترل بیشتری بر بازی داشته باشند. بازیکنان جوان زیادی در تیم هستند که نیاز به بازی و کسب تجربه دارند. چند روز پیش دیداری با مدیرعامل داشتم و به او گفتم که در یوونتوس خواهم ماند. حالا باید صحبت کنیم و درباره آینده فکر کنیم. "

آلگری در پاسخ به سوالی در این باره که آیا بعضی بازیکنان حس می کردند که رونالدو می تواند همه چیز را حل کند، اظهار داشت: " نه قطعا نه. رونالدو در طول فصل کمک های بسیاری به ما کرده اما وقتی به یک چهارم نهایی می رسید به همه بازیکنان نیاز دارید. همیشه گفته ام که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نیاز دارید که به مرحله مشخصی از آمادگی برسید. ما در شرایطی اورژانسی بودیم و این نمی توانست برای مدت طولانی ادامه داشته باشد. "

1070