تن هاگ: بازی برابر آژاکس کار دشواری است، یوونتوس و رئال مادرید از ما ترسیدند!

تن هاگ: بازی برابر آژاکس کار دشواری است، یوونتوس و رئال مادرید از ما ترسیدند!

سایت رسمی فوتبالی - اریک تن هاگ مدعی شد که بازی برابر آژاکس برای سایر تیم ها کار دشواری است چرا که تنها آنها می دانند چطور پرسینگ های متفاوت را اعمال کنند. 

به گزارش فوتبالی، دیدار رفت دو تیم یوونتوس و آژاکس در آمستردام با تساوی 1 - 1 به پایان رسید اما تیم هلندی موفق شد همانطور که رئال مادرید را در دیدار برگشت در خانه حذف کرده بود، یوونتوس را نیز از سر راه بردارد. گل اول کریستیانو رونالدو را فن دبیک پاسخ داد و ماتیس دی لیخت گل پیروزی بخش آژاکس را وارد دروازه حریف کرد. سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: " فکر می کنم این شبی باورنکردنی برای آژاکس، بازیکنان و فوتبال هلند بود. ما بار دیگر یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت ها را حذف کردیم و با فلسفه خودمان می توانیم فراتر از این محدودیت ها برویم. می توانستید ببینید که یوونتوس و رئال مادرید از ما ترسیده بودند. بازی برابر سبک فوتبال ما کار بسیار دشواری است چرا که بازیکنان بسیار خوش تکنیکی داریم و فشار آوردن به ما کار دشواری است. حتی در دفاع نیز تنها ما می دانیم که چطور این بازی پرسینگ متفاوت را اعمال کنیم. پس از دیدار رفت اعتماد به نفس داشتیم. در بازی برابر رئال مادرید نیز همینطور بود اما چون دو گل در آمستردام دریافت کرده بودیم باید موقعیت های بیشتری را ایجاد می کردیم. من بسیار خوشحال هستم و به تیم و تمام اعضای آن افتخار می کنم. "

او درباره حریف احتمالی آژاکس در مرحله بعد و احتمال رویارویی با گواردیولا اظهار داشت: " پپ گواردیولا نیز فلسفه ای شبیه به من دارد. اگر همین بازی که برابر رئال مادرید و یوونتوس انجام دادیم را به نمایش بگذاریم می توانیم برابر هر کدام از دو تیم سیتی یا تاتنهام نیز با اطمینان خاطر حاضر شویم. "

1070