هفت بازیکنی که کلوپ در لیست فروش لیورپول قرار داده

هفت بازیکنی که کلوپ در لیست فروش لیورپول قرار داده

سایت رسمی فوتبالی- لیورپول فصل فوق العاده ای را در رقابتهای این فصل پشت سرمی گذارد و آنها همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارند و شانس زیادی هم برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند.

به گزارش فوتبالی یورگن کلوپ از هم اکنون برنامه ریزی ها برای فصل بعد را آغاز کرده است. او به دنبال آن است تا لیورپول را به بالاترین قلل فوتبال اروپا بازگرداند و از همین رو از مدیران باشگاه خواسته تا تغییراتی را درتیم اعمال کنند. طبق گزارش منتشره در روزنامه میرر، کلوپ لیست 10 بازیکنی که به ندرت از آنها استفاده می کند و برایش اهمیت چندانی ندارند را در اختیار مدیران باشگاه گذاشته و گویا 7 تا از این بازیکنان اصلا در برنامه های او جایی ندارند.

لیست بازیکنانی که کلوپ در لیورپول به آنها نیازی ندارد:

*ناتانیل کلین: از آنجا که کلوپ در نیم فصل اول از این بازیکن استفاده نمی کرد، در ماه ژانویه او به صورت قرضی به بورنموث فرستاده شد. کلین در نیم فصل اول تنها در4 بازی در ترکیب لیورپول قرار گرفت و به احتمال قریب به یقین او در بورنموث خواهد ماند و سران این باشگاه با او قرارداد رسمی خواهند بست.

*دنیل استوریج: با تشکیل مثلث فوق العاده صلاح- فیرمینو- مانه، استوریج دیگر جایی در لیورپول ندارد. او در این فصل تنها در 2 بازی به صورت کامل به میدان رفته و در 24 بازی کلا مورد استفاده قرار گرفته. به علاوه از ماه سپتامبر به بعد هم برای لیورپول به گل نرسیده


*مورنو: درخشش رابرتسون در بال چپ لیورپول باعث شده که مورنوی اسپانیایی جایی درتیم کلوپ نداشته باشد. به علاوه وقتی که رابرتسون قادر به بازی نباشد، کلوپ از میلنر استفاده می کند و در نتیجه جدایی مورنو از لیورپول تقریبا قطعی به نظر می رسد.

*آدام لالانا: آینده او نامشخص است. بازیکنی با کیفیت و توانا که مصدومیت های پی در پی باعث افت چشمگیر او در دو سال اخیر شده است. کلوپ از سبک بازی او خوشش می آید ولی درصورت فروش لالانا هم مشکلی نخواهد داشت. اگر لیورپولی ها پیشنهاد قابل قبولی برای این بازیکن دریافت کنند، او در پایان فصل آنفیلد را ترک خواهد کرد

*مینیوله: دروازه بان ذخیره کاریوس در فصل گذشته، به ندرت توسط کلوپ استفاده می شود. به ویژه که حالا آلیسون هم عملکرد خوبی در درون دروازه این تیم دارد؛ اگر مینیوله دوست دارد بیشتر بازی کند، باید به دنبال تیم جدیدی برای خودش باشد


*اوریگی: شرایط او هم مشابه با استوریج است. مثلث طلایی لیورپول آنقدر خوش می درخشد که مجال بازی کردن به سایر مهاجمان این تیم نمی رسد. اما اوریگی درطول این فصل بیشتر از استوریج مورد استفاده قرار گرفته و به نظر می رسد که در بازیهای پیش رو هم به خاطر تراکم بازیهای لیورپول در تورنمنتهای مختلف کلوپ بیشتر از او استفاده کند.

*ماتیپ: مورد او، موردی استثنایی است. بازیکنی سرنوشت ساز برای لیورپول در این فصل که به عنوان زوج فان دایک کلوپ از او زیاد بهره برده ولی آینده او در لیورپول بستگی به شرایط مصدومیت جو گومز دارد. چرا که سران لیورپول گومز را بازیکنی آینده دار برای تیمشان می دانند و رویش حساب ویژه ای باز کرده اند.

6363