پاداش نجومی برای بارسایی ها درصورت صعود به نیمه نهایی

پاداش نجومی برای بارسایی ها درصورت صعود به نیمه نهایی

سایت رسمی فوتبالی- بارسلونا امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. آنها در بازی رفت 0-1 در اولدترافورد به پیروزی رسیده بودند و امیدوارند که با کسب نتیجه مطلوب در بازی امشب بتوانند به دور نیمه نهایی این رقابتها برسند.

به گزارش فوتبال، رادیو کاتالونیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مسئولان باشگاه کاتالان پاداش ویژه ای را برای بازیکنانشان در صورت صعود بارسا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا  در نظر گرفته اند. در سه فصل اخیر بارسا هرگز نتوانسته از مرحله یک چهارم پایانی به دور بعد برسد و به همین خاطر آنها انگیزه های زیادی دارند تا بتوانند به نیمه نهایی برسند.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد، مدیران باشگاه پاداش قابل قبولی به بازیکنان تیم می دهند. طبق گزارش رادیو کاتالونیا، برخی از بازیکنان باشگاه طبق آنچه در قراردادهایشان به ثبت رسیده پاداش خواهند گرفت که رقم این پاداش درمورد برخی بازیکنان تا یک میلیون یورو خواهد رسید. 


این به نحوی افزایش درآمد بازیکنان از باشگاه، بدون افزایش رقم حقوقشان است. چرا که در اکثر قراردادهای بازیکنان بارسا، رقم درآمد آنها درباشگاه برپایه نتایج کسب شده و دستیابی به اهداف تعریف شده توسط باشگاه است و این فرمول جدیدی است که سران بارسا درتمدیدقرارداد بازیکنانشان مدنظر قرار داده اند.

6363