فراز فاطمی: شادی گل استقلالی ها طبیعی بود

فراز فاطمی: شادی گل استقلالی ها طبیعی بود

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن اسبق استقلال نیز نسبت به شادی گل استقلالیها در بازی با سپاهان واکنش نشان داد و آن را طبیعی قلمداد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، فراز ‌فاطمی،‌مهاجم ‌اسبق ‌استقلال ‌که ‌اين‌ روزها ‌در ‌رده‌های ‌پايه ‌کار ‌می ‌کند ‌در‌ خصوص ‌وضعيت ‌اين ‌روزهای ‌آبی‌پوشان‌ و ‌حواشی ‌اين ‌تيم ‌با ‌ما ‌به ‌گفت ‌و گو ‌نشست.

‌عملكرد ‌بازيكنان ‌شفر ‌در ‌2‌ بازی ‌اخير ‌چطور ‌بود؟

استقلال با روحیه خوبی برابر سپاهان به میدان رفت. این به دلیل برد آنها برابر الهلال بود. استقلال در 2 بازی گذشته توانسته حواشی بعد از شهرآورد را فراموش کند و مجموعه تیم دوباره به راه اصلی خود ادامه داده اند. به نظر می رسد کادر فنی تیم حریفان را به خوبی آنالیز کردند و نتیجه اش را هم گرفتند.

‌فكر ‌نمی‌کنيد ‌شادی ‌بعد ‌از‌ پايان ‌بازی ‌برابر ‌سپاهان ‌بيش‌ از ‌حد ‌بود؟

این شادی به خاطر فشار زیادی بود که بعد از شهرآورد و دیدار برابر سایپا به استقلال تحمیل شده بود. آنها توانستند با برد دقایق پایانی از بحران خارج شوند و با اینکه شادی شان کمی زیاد از حد شد اما به نظر می رسد کاملا طبیعی بود.

‌عملكرد ‌گونسالوس ‌و ‌منشا‌ قابل‌قبول ‌بوده ‌است؟

با وجود انتقاداتی که به ایسما می شود اما او بازیکن پرتلاشی است. در پرس کردن حریف موفق ظاهر می شود و مهم تر از آن این بازیکن در اختیار تیم است. در مورد منشا متأسفانه هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او منشای پرسپولیس نیست.

‌استقلال ‌می‌تواند ‌در ‌آسيا ‌از‌ گروه ‌خود ‌صعود ‌کند؟
مهم ترین بازی استقلال دیدار برگشت با الهلال است. اگر آنها بتوانند نتیجه خوبی در این دیدار بگیرند راه زیادی از صعود را طی کرده اند.

‌تكليف ‌فرشيد ‌باقری ‌همين‌ روزها ‌مشخص ‌می ‌شود.‌ نظر‌ شما ‌در ‌خصوص ‌محروميتش ‌چيست؟

فرشید باقری حدود 3 سالی می شود در استقلال توپ می زند. مدیران استقلال باید او را ببخشند چرا که او بازیکن خوب و مؤدبی است. زمانی که در مس کرمان بازی می کردم فرشید باقری در امیدهای مس کار می کرد. باقری همان روزها هم حاشیه خاصی نداشت و مورد تأیید بود. امیدوارم مسوولان باشگاه او را به زودی ببخشند و باقری بتواند در ادامه کار به استقلال و شفر کمک کند.

4344