مینتو: تماس مدیران رئال مادرید با اعضای خانواده رایس

مینتو: تماس مدیران رئال مادرید با اعضای خانواده رایس

سایت رسمی فوتبالی – اسکات مینتو، مدافع سابق باشگاه های چلسی، بنفیکا ووستهم در گفتگو با اسکای سپورتس اعلام کرده که سران باشگاه مادریدی عزم خود را برای به خدمت گرفتن بازیکن 20 ساله و خط میانی انگلیسی جزم کرده اند و به همین منظور با نزدیکان رایس تماس گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن مدنظر رئالی ها، دکلان رایس، بازیکن 20 ساله و انگلیسی باشگاه وستهام است. مینتو در صحبت هایی دراین باره گفته:« من شنیده ام که سران باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب دکلان رایس هستند و دراین رابطه با اعضای خانواده او هم صحبت کرده اند.من نمی گویم که با چه کسانی صحبت شده ولی منبع قابل اطمینانی این خبر را به من اطلاع داده.»

مینتو که بعد از دیدار روز شنبه یونایتد میهمان برنامه فوتبال آسترو بود این صحبتها را برزبان آورده است. در روز 28 دسامبر سال 2018 بود که رایس قراردادش را با وستهم تا سال 2024 تمدید کرد. اما همین حالا هم تیمهای متعددی خواهان جذب او هستند. رایس به رغم سن و سال کمش، یکی از بهترین بازیکنان خط میانی لیگ برتر انگلیس به حساب می آید و اخیرا صحبتهایی درمورد احتمال انتقال او به منچستریونایتد نیز به گوش می رسد.

شرایط ایده آل فیزیکی و سطح فوق العاده فوتبال او در وستهم باعث شده تا او اخیرا به اردوی سه شیرها نیز دعوت شود و دو بازی ملی برای تیم ملی انگلیس برگزار کرده و چند ماه پیش به عنوان بهترین بازیکن جوان جمهوری ایرلند نیز شناخته شد. (پدربزرگ پدری او ایرلندی است و او فوتبالش را از رده های سنی تیم ملی ایرلند آغاز کرد.)

درصورت انتقال دکلان رایس به رئال مادرید، او جای مارکوس یورنته را در تیم پرخواهد کرد؛ بازیکنی که بعید به نظر می رسد که فصل آینده در تیم زیدان جایی داشته باشد. از جمله ویژگی های برجسته رایس می توان به قدرت بالای فیزیکی او و درعین حال کنترل خوب توپ با هر دوپایش اشاره کرد. این بازیکن 185 سانتی متری، در بازیهای هوایی نیز توانایی خوبی دارد. رایس این فصل 35 بازی با پیراهن وستهم برگزار کرده و 2 گل به ثمر رسانده و از آن دسته بازیکنانی است که زیدان برای تقویت تیمش نیاز دارد.

6363