سوژه روز: فروزان مقصر بود، مالک تراکتورسازی مقصرتر!

سوژه روز: فروزان مقصر بود، مالک تراکتورسازی مقصرتر!

وبسایت رسمی فوتبالی - بخشهای مهم مطلب خبر ورزشی در حمایت از محسن فروزان را برایتان انتخاب کرده‎ایم:

۲ اشتباه مرگبار که ترمز یکی از مدعیان قهرمانی را ناگهانی کشید، اما شما کدام گلر بزرگ جهان را سراغ دارید که گل بد نخورده باشد؟ جان لوئیجی بوفون در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دیدار منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن در پاریس اشتباه بدی مرتکب شد که باعث حذف تیمش شد. آیا ناصر الخلیفی مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن علیه گلر ایتالیایی مصاحبه کرد؟ همین‌طور مانوئل نویر، ایکر کاسیاس و... در همین فوتبال خودمان احمدرضا عابدزاده، مهدی رحمتی، علیرضا بیرانوند و سایر گلر‌ها هم اشتباهات بدی مرتکب شده‌اند. آیا مدیرعامل یا مالکان باشگاه علیه آن‌ها مصاحبه کرده‌اند؟ شما موردی سراغ دارید که رومن آبراموویچ علیه بازیکن خود مصاحبه کرده باشد؟

آبراموویچ به جای مصاحبه کردن، حاشیه‌سازی و شوراندن هواداران تیمش از همان بدو خرید چلسی تلاش کرد ساختار باشگاه را بهبود ببخشد. او آکادمی مجهز و تأثیربرانگیز باشگاهش را کنار ساختمان اصلی باشگاه چلسی راه‌اندازی کرد تا جوانان تیمش در رقابت‌های داخلی و اروپایی قهرمان شوند. 

آری، محسن فروزان در بازی با سپیدرود رشت مرتکب اشتباه شد. یک اشتباه فوتبالی، اما مقصرتر از او مالک باشگاه تراکتورسازی بود که سوار بر موج احساسات حکم به اخراج گلری داد که در فصل جاری ۱۴ کلین‌شیت کرده است!

این حکایت حکومت مدیران غیرفوتبالی بر فوتبال است. کسانی که نمی‌دانند فوتبال بازی اشتباهات است و تا اشتباهی صورت نگیرد گلی به ثمر نمی‌رسد. همین رفتار‌ها باعث می‌شود محسن فروزان برخلاف سایر بازیکنان تراکتورسازی با ترس و لرز و یواشکی از فرودگاه به منزل برود و... 

تراکتورسازی تیمی خوش‌ساخت با فوتبالی تماشایی و هوادارانی شورانگیز و دوست‌داشتنی است که می‌تواند قهرمان لیگ هجدهم شود، اما پرسش اینجاست؛ آیا با چنین رفتار‌هایی آن هم از سوی مالک باشگاه که باید نقش پدری برای بازیکنانش ایفا کند، تراکتورسازی می‌تواند قهرمان شود؟

همچنین مالک تراکتورسازی باید با خودش خلوت کند که این رفتار به همبازیان محسن فروزان استرس وارد نمی‌کند که با اولین اشتباه ممکن است به سرنوشت محسن فروزان دچار شوند؟

1984