واران: تعداد خبرنگارانی که منتظرم بودم، سورپرایزم کرد

واران: تعداد خبرنگارانی که منتظرم بودم، سورپرایزم کرد

سایت رسمی فوتبالی- کتاب «هنر برد» کتابی است که در مورد کارنامه ورزشی موفق و معتبر رافائل واران، مدافع جوان و درعین حال باتجربه رئال مادرید نوشته شده است.

هیچ تردیدی نیست که رافا واران یک برنده است و به ندرت می توان موردی مانند او را در دنیای فوتبال یافت. واران درسن 25 سالگی با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شده و 4 جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید را نیز در ویترین افتخاراتش می بیند. به همین خاطر هم زندگی و کارنامه ورزشی او، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی لوکا کایولی و سیریل کولوت، چندی پیش تصمیم گرفتند تا کتاب درمورد زندگی واران بنویسند؛ از روزهایی که او اولین شوتها را در باغچه خانه شان در منطقه هلمس لیل به توپ زد؛ تا روزهایی که همراه با پدرش گاستون و برادرش آنتونی فوتبال بازی می کردند و نهایتا حضور در فینال جام جهانی 2018 روسیه با پیراهن فرانسه و مصاف با کرواسی در ورزشگاه لوژنیکی.


واران در صحبتهایی به مرور روزهای ابتدایی فوتبالش در محله هلمس پرداخته و سپس از انتقالش به باشگاه لنز و پیوستن به آکادمی فوتبال این باشگاه و اولین بازی اش برای تیم اصلی این باشگاه در سن 16 سالگی گفته و در نهایت به تماسی که زین الدین زیدان با او گرفت رسید. واران درمورد انتقالش به رئال مادرید گفت:« متوجه شده بودم که دیگر نمی توانم ساعت 8 شب به سینما بروم..زمانی که انتقالم به رئال قطعی شد و وارد فرودگاه مادرید شدم، از دیدن آن تعداد خبرنگار در فرودگاه دریافتم که رئال مادرید چیز دیگری است.»


بخشی از این کتاب هم به گفتگویی ویژه با رافا واران تعلق دارد. او دربخشی از این گفتگو گفته:« قهرمانی در جام جهانی، خاص ترین اتفاق کارنامه ورزشی ام بود؛ چرا که این رویای همه است. سخت ترین اتفاق فوتبالی هم از دست دادن یورو 2016 بود که در کشورم برگزار می شد.»

6363