انتقاد تند اینس از بازیکنان یونایتد:لوکاکو و پوگبا ناامیدکننده بودند

انتقاد تند اینس از بازیکنان یونایتد:لوکاکو و پوگبا ناامیدکننده بودند

سایت رسمی فوتبالی- پل اینس ستاره سابق منچستریونایتد در صحبت هایی به انتقاداز عملکرد شاگردان اوله گونار سولسشر در بازی با بارسلونا پرداخته است.

یونایتد در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 0-1 مغلوب تیم کاتالان شد.

به گزارش فوتبالی، پل اینس در صحبتهایی به انتقاداز عملکرد بازیکنان یونایتد پرداخته و سه ستاره این تیم، یعنی پوگبا، لوکاکو و رشفورد را مقصر اصلی این ناکامی دانسته . او در صحبتهایی گفته:« پوگبا، لوکاکو و رشفورد در این بازی اصلا دیده نشدند. خیلی غمناک است که یونایتد نتوانست از فرصت میزبانی اش دراین بازی بهره ببرد.   بازیکنان بزرگ این تیم اصلا به چشم نیامدند. در این مصافها، همه چشمها به بازیکنان بزرگی مثل پل پوگبا، مارکوس رشفورد و روملو لوکاکو دوخته می شود تا آنهابتوانند کاری بکنند.»

اینس در ادامه صحبتهایش گفت:« دربازی قبلی یونایتد پوگبا استراحت کرده بود و با توجه به بازیهایی که اخیرا انجام داده بود، اصلا انتظار نمی رفت که مقابل بارسا اینگونه ظاهر شود. لوکاکو یک بار دیگر به نظر می رسید که توانایی گلزنی ندارد. او بیشتر زمان بازی را در کناره زمین بود. این درحالی است که او می بایست در مقابل دروازه حریف جایگیری می کرد. لوکاکو در جناحین به چه دردی می خورد؟ این کاملا بی معناست. آنتونی مارسیال وارد زمین گذاشت و تاثیرگذاری اش تقریبا صفر بود. این بازیکنان از آن دسته بازیکنانی هستند که از آنها انتظار دارید که بتوانند ریتم بازی تیم را در دیداری به این مهمی تغییر دهند و این ناامید کننده است که توانایی انجام چنین کاری را ندارند.»

6363