پیش بازی سپاهان – استقلال / جنگ برای بازگشت به کورس قهرمانی

پیش بازی سپاهان – استقلال / جنگ برای بازگشت به کورس قهرمانی

وبسایت رسمی فوتبالی – استقلال در بازی امروز مقابل سپاهان به دو دلیل مهم به دنبال کسب سه امتیاز است

به گزارش فوتبالی، آبی ها بعد از پیروزی مهمشان مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان، امروز عصر در شرایطی به مصاف سپاهان می روند که امیدوارند با پیروزی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی، دوباره به کورس قهرمانی برگردند و از طرف دیگر انتقام شکست دور رفت از این تیم را بگیرند البته این وسط یک نگرانی بزرگ وجود دارد و آن آمار بد شفر جلوی ژنرال است. مربی ای که خیلی دوست دارد در این بازی تیم سابقش را ببرد تا فاصله اش با صدر جدول را کاهش دهد.

فقط یک برد: وینفرد شفر از زمان حضورش در ایران، ۴ بار به مصاف تیم‌های امیر قلعه‎نویی رفته که ماحصل آن برای پیرمرد آلمانی، ۳ شکست و یک پیروزی بوده است. قلعه نویی با ذوب آهن، دو بار و با سپاهان یکبار استقلال را برده و تنها برد استقلال شفر مقابل تیم امیر هم با هت تریک آسیایی تیام حاصل شد.

نقش مهم گلرها: پیام نیازمند و حسین حسینی در بازی امروز مهره های کلیدی دو تیم هستند چرا که هم سپاهان هم استقلال مهره های هجومی خطرناکی دارند و صاحب دومین و سومین خط حمله قدرتمند لیگ هستند و باید دید گلرهای جوان دو تیم می توانند ستاره بازی امروز ورزشگاه نقش جهان باشند یا نه.

استقلال و کلی غایب: به جز وریا غفوری و روزبه چشمی و الهیار صیادمنش مصدوم، فرشید باقری هم به دلیل محرومیت انضباطی در بازی امروز غایب است ضمن آنکه طارق همام هم علیرغم بازگشت به تمرین استقلال، جایی در فهرست آبی ها برای این بازی ندارد

نتیجه هفته گذشته: استقلال بعد از باخت در دربی، مقابل سایپا هم با تساوی بدون گل متوقف شد و سپاهان هم در قائمشهر با نساجی به نتیجه ای مشابه رسید.

تقابل قبلی: سپاهان در دور رفت با تک گل کی‎روش استنلی موفق به بردن استقلال شد.

وضعیت در جدول: سپاهان با 47 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و استقلال 44 امتیازی تیم چهارم جدول است

سپاهان – استقلال تهران – ساعت ۱۷:۴۵ -  ورزشگاه نقش جهان اصفهان

داور: محمدحسین زاهدی فرد

کمک ها: سعید علی نژادیان - علیرضا ایلدروم

1984