جلسه پدر خوان ماتا با مدیران بارسلونا

جلسه پدر خوان ماتا با مدیران بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی-  طبق گزارش کادنا سر، پدر و مدیربرنامه های خوان ماتا، اخیرا با مدیران بارسلونا جلسه داشته است. طبق این گزارش، ماتا گزینه جذابی برای باشگاه کاتالان به حساب می آید؛ البته نام او در لیست اولویتهای بارسا برای تابستان پیش رو قرار ندارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از خبرنگاران کادناسر این خبر را اعلام کرده و یادآوری کرده که خرید او اولویت اصلی بارسایی ها در تابستان نیست.

این اولین باری نیست که گمانه زنی هایی درمورد احتمال انتقال خوان ماتا به بارسلونا به گوش می رسد و در زمان حضور پپ گواردیولا روی نیمکت مربیگری تیم کاتالان هم او تمایل زیادی داشت تا ماتا را که آن زمان در والنسیا بازی می کرد، به خدمت بگیرد.

قرارداد فعلی ماتای 30 ساله با یونایتد در روز 30 ژوئن 2019 به پایان خواهد رسید. این بازیکن اسپانیایی در بازی رفت تیمش مقابل بارسلونا در دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا فرصت بازی کردن نیافت.

در صورت انتقال ماتا به بارسلونا، او مجددا به رقابتهای لالیگا باز خواهد گشت. درسال 2011 بود که خوان ماتا با ترک والنسیا به لیگ برتر انگلیس رفت و پیراهن چلسی را به تن کرد و درسال 2014 هم به منچستریونایتد پیوست. او در این فصل مجموعا درتمامی تورنمنتها 1553 دقیقه برای شیاطین سرخ به میدان رفته و به 5 گل رسیده و سه پاس گل هم داده.

6363