مالودا: خبر اخراجم را از طریق توئیتر متوجه شدم

مالودا: خبر اخراجم را از طریق توئیتر متوجه شدم

سایت رسمی فوتبالی- فلوران مالودا ستاره سابق دنیای فوتبال، تا همین اواخر سرمربی باشگاه زوریخ بود. حالا او خبر برکناری اش از سمت سرمربیگری زوریخ را از طریق توئیتر دریافته و نسبت به این قضیه واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، این سرمربی فوتبالی درواکنش به خبربرکناری اش در توئیتر نوشت:« واقعا؟ خودم خبر نداشتم.»

ماجراجویی مالودا روی نیمکت مربیگری زوریخ تنها 2 ماه طول کشید. این اولین تجربه مربیگری مالدوا در دنیای فوتبال بود. باشگاه زوریخ با انتشار بیانیه ای در توئیتر این خبر را اعلام کرد. دراین بیانیه می خوانیم:« باشگاه زوریخ و فلوران مالودا تصمیم گرفتند تا در توافقی دوطرفه به همکاری شان که اخیرا آغاز شده بود پایان دهند. برنامه ها و پروژه های فلوران مالودا در باشگاه، با برنامه ریزی های مدیران این باشگاه همخوانی ندارد.»

و گویا مالودا با دیدن این توئیت حسابی حیرت زده شده؛ چرا که به نظر می رسد که از طریق توئیتر در جریان خبر برکناری اش قرار گرفته است.

فلوران مالودای 38 ساله فصل گذشته و بعد از کسب افتخارات متعدد، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او در طول سالهای حضورش در باشگاه لیون و سپس چلسی توانست افتخارات زیادی را کسب کند و با چلسی یک بار قهرمان لیگ برتر و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او 80 بازی هم برای تیم ملی فرانسه برگزار کرد و در جام جهانی 2006 با خروسها به فینال رسید.

6363