دانی آلوس: هرگز سرمربی ای به باهوشی توخل نداشتم

دانی آلوس: هرگز سرمربی ای به باهوشی توخل نداشتم

سایت رسمی فوتبالی- حذف پاری سن ژرمن از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به دست منچستریونایتد، نقطه عطفی در عملکرد این فصل باشگاه پاریسی ایجاد کرده است. اینطور به نظر می رسد که پروژه ناصر الخلیفی در پاری سن ژرمن با شکست روبرو شده است.

حالا دانی آلوس مدافع برزیلی پاری سن ژرمن در گفتگو با آر.ام.سی دراین باره اظهارنظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، او درمورد حذف تیمش به دست یونایتد در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا گفت:« خیلی ناخوشایند بود. یونایتد باشگاهی تاریخی است و باید درموردشان کمال احتیاط را رعایت کرد. چون تاریخ همیشه برخلاف تو رقم خواهد خورد. ما می بایست تاریخ و داستان خودمان را رقم بزنیم. حس می کنم که در بازی با یونایتد از برخی جزئیات ریز غافل شدیم. باید می دانستیم که وارد یک جنگ شده ایم.»

این مدافع برزیلی ادامه داد:« من از تعریف و تمجید الکی از خودم، خوشم نمی آید. می دانم که چطور باید برد و چطور باختها رقم می خورد. دوست دارم وقتی حرف می زنم، به حرفم گوش کنند؛ نه به این خاطر که خودم را مهمتر از بقیه ببینم. اصلا اینطور نیست.»

مدافع سابق بارسا توماس توخل سرمربی تیمش را مسئول و مقصر ناکامی مقابل یونایتد نمی داند:« از زمانی که من در پی.اس.جی هستم، به نظرم توخل، بهترین خرید باشگاه بوده. هرگز سرمربی ای به این باهوشی نداشته ام و هیچ کدام از سرمربی هایم مثل او دراختیار تیم نبوده اند. توخل خیلی خوب بازیها را ارزیابی می کند و کادر فنی اش هم فوق العاده هستند. »

آلوس درمورد حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت:«اگر تمرکز نداشته باشی، ممکن است سورپرایزهای تلخی برایت رقم بخورند و از این ماجرا اصلا خوشم نمی آید. هیچ چیزی مرا سورپرایز نمی کند. همیشه دلایل و عواقبی هست. گاهی وقتها تلاشها جواب نمی دهد و حیف شد که ما حذف شدیم؛ چون توقعات زیادی از ما می رفت.»

بخش پایانی صحبتهای آلوس درمورد نیمار بود:« اینجا هنوز همه بازیکنان به درک خوبی از نیمار نرسیده اند. اگر بخواهم برای تماشای یک مسابقه فوتبال بلیط بخرم، پولم را برای تماشای بازی بهترین بازیکنان هزینه می کنم. اگر نیمار و مسی را درتیمم داشته باشم، توپ را به آنها می دهم، اگر توپ را از دست بدهند، همه با هم می دویم و توپ را بازیابی می کنیم تا دوباره به این دو برسانیم.در بارسا و با مسی همینطوری بازی می کردیم. به نظرم نیازی نیست که نیمار سبک بازی اش را عوض کند.»

6363