هارگریوز: بارسا با این سبک بازی کردن، کسی را نمی ترساند

هارگریوز: بارسا با این سبک بازی کردن، کسی را نمی ترساند

سایت رسمی فوتبالی- اوون هارگریوز، بازیکن سابق بایرن مونیخ و منچستریونایتدیکی از کارشناسان مصاف یونایتد مقابل بارسلونا در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود. او چهارشنبه شب همراه با ریو فردیناند اسطوره سابق شیاطین سرخ و گری لینکر و هنریک لارسون، بازیکنان سابق بارسلونا در برنامه ای تلویزیونی در شبکه بی تی اسپورتس حضور داشتند و این بازی را آنالیز می کردند.

هارگریوز درمورد سبک بازی بارسلونا گفت:« بارسا در لالیگا خیلی راحت است ولی با چنین سبک بازی ای ، کسی را نمی ترسانند.»

او در ادامه در مورد سرخیو بوسکتس که در بازی چهارشنبه شب از داور کارت زرد گرفت و حتی ممکن بود با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شود نیز اظهارنظر کرد و گفت:« هیچ وقت ندیده بودیم که بوسکتس اینقدر، توپهایی که تحت مالکیت دارد را از دست بدهد.»

از سوی دیگر هنریک لارسون اعلام کرد که توقعش از این بازی به مراتب بیشتر ازاینها بوده:« ما درانتظار یک دیدار تماشایی بودیم که عملا این اتفاق نیفتاد. قبل از بازی گفتیم که برنامه و قصد یونایتد این است که برای بازی برگشت شانس داشته باشد و همینطور هم شد. فکر می کنم که در بازی برگشت، هیجان بیشتری خواهیم دید. حس کردم که بازیکنان زمانی که توپ در جریان بود استرس زیادی داشتند و از همین رو دقت بازیکنان کمتر بود. گاهی وقتها خوب می شود که تیم در زمین کمی استراحت کند و شاید بعد از آن بتواند کارهایی انجام دهد.»

لارسون ادامه داد:« بارسا دراین بازی حتی نزدیک به سطح خوبش نبود. من حس می کنم که وقتی آنها خارج از خانه به گل می رسند واقعا خوشحال می شوند و بعد کمی پایشان را از روی گاز برمی دارند.»

بازی برگشت این دو تیم سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد.

6363