پیش بازی استقلال خوزستان - فولاد؛ دربی بهاره سرخابی های خوزستان!

پیش بازی استقلال خوزستان - فولاد؛ دربی بهاره سرخابی های خوزستان!

وب سایت رسمی فوتبالی- در آغاز هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران، دو تیم فولاد خوزستان و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در حالی به مصاف هم می روند که فولادی ها نه خطر سقوط را احساس می کنند و نه شانسی برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا دارند و استقلالی ها به دنبال فرار از قعر هستند.

استقلال خوزستان حالا هر بازی را با یک سرمربی شروع می کند. در چند بازی گذشته حسین قنبری و سیروس نعمتی نژاد روی نیمکت نشستند و حالا بازیکن محبوب برانکو در خط هافبک تیم ملی! ضمن اینکه کریم بوستانی و پورموسوی هم از سرمربیلن قبلی آبی ها خوزستان بودند.

با این حال شاگردان محمد علوی که به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، در 24 بازی اخیر لیگ برتر 3 پیروزی، 7 تساوی و 14 شکست داشته اند. آبی ها همچنین آمار 14 گل زده و 35 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان علوی با 10 امتیاز در رده آخر جدول حضور دارند.

در آن سوی میدان فولادی ها در 24 بازی گذشته 7 پیروزی ، 9 تساوی و 8 شکست داشته است. آنها آمار 20 گل زده و 27 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 30 امتیاز در رده هفتم حضور دارند. 

افشین قطبی امیدوار است دربی خوزستان را به سود خود تمام کند تا علاوه بر امیدواری برای کسب رتبه های بهتر، محبوبیت بیشتری را در میان هواداران فولاد بدست آورد.

پیش از این قرار بود این بازی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که با موافقت میزبان، این پیکار به ورزشگاه مدرن و تازه تاسیس شهدای فولاد واگذار شد.

ضمن اینکه با توجه به نزدیک شدن خطر سیل به شهر اهواز و نگرانی حاصل از این موضوع باید دید استقبال تماشاگران از این بازی به چه صورت خواهد بود!

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران 

استقلال خوزستان - فولاد خوزستان

اهواز - ورزشگاه غدیر

پنجشنبه 22 فروردین 1398 ساعت 17 

داور: بیژن حیدری

رتبه دو تیم: استقلال خوزستان با 24 بازی و 10 امتیاز در رده آخر و فولاد با 24 بازی و 30 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.

بازی پیشین: پارس جم 2 - استقلال خوزستان یک؛ فولاد یک - پدیده یک

محروم: محمد شریفی از استقلال خوزستان

2526