دودستگی در بایرن برسر خامس: رومنیگه او را می خواهد و هوینس نه

دودستگی در بایرن برسر خامس: رومنیگه او را می خواهد و هوینس نه

سایت رسمی فوتبالی- آینده خامس رودریگز در بایرن مونیخ با ابهامات فراوانی روبرو شده است. دو چهره ارشد باشگاه باواریایی برسر آینده خامس به توافق نرسیده اند و مشخص نیست که در پایان فصل چه آینده ای در انتظار این ستاره کلمبیایی است. در نهایت در ماه ژوئن و با پایلن قرارداد قرضی خامس ، باید تصمیم گرفته شود که آیا بایرن حاضر است تا برای داشتن او 42 میلیون یورو هزینه کند یا خیر.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش منتشره در اشپورت بیلد، کارل هاینس رومنیگه و اولی هوینس برسر این بازیکن کلمبیایی اختلاف نظر دارند. رومنیگه موافق ادامه حضور خامس در باواریاست و  چند روز پیش هم دراین باره صحبت کرده بود و گفته بود:« من مطمئنم که خامس فصل آینده بازیکن بایرن مونیخ خواهد بود. من هوادار سرسخت او هستم.» از سوی دیگر اولی هوینس مخالف ماندن خامس است. 

البته تصمیم نهایی در مورد ماندن یا نماندن خامس و یا این دسته تصمیمات را رئیس باشگاه به عنوان رئیس ارشد مدیران باشگاه اتخاذ می کند. 

از زمان آغاز سال 2019 میلادی، ارتباط خامس رودریگز و سرمربی تیمش نیکو کواچ بهتر شده ولی خامس هنوز هم هرزمان که یا پرسشی درمورد آینده اش روبرو می شود، از جواب دادن به آن طفره می رود.ستاره شماره 10 تیم ملی کلمبیا تا به اینجای فصل 7 گل برای بایرن زده و 6 پاس گل داده و در ماه مارس هم ازسوی هواداران بایرن به عنوان بهترین بازیکن تیم انتخاب شد.

قرارداد قرضی انتقال خامس از رئال مادرید به بایرن در پایان این فصل به اتمام می رسد و بازگشت زیدان به نیمکت مربیگری رئال مادرید، به منزله سنگ بزرگی سرراه این بازیکن کلمبیایی است. اگرچه که خامس و زیدان همیشه در مصاحبه ها از هم تعریف و تمجید کرده و می گویند که ارتباط خوبی با هم دارند ولی گویا واقعیت به نحو دیگری است.از سوی دیگر انتقال احتمالی ادن هازارد به رئال مادرید هم باعث خواهد شد تا کار برای بازگشت خامس سخت تر شود.

6363