اتوئو: من باعث برد بارسلونا می شدم نه مسی، گواردیولا باید عذرخواهی کند

اتوئو: من باعث برد بارسلونا می شدم نه مسی، گواردیولا باید عذرخواهی کند

سایت رسمی فوتبالی - ساموئل اتوئو، مهاجم 38 ساله تیم قطر اس سی، در مصاحبه با بین اسپورت در مورد دوران حضورش در بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اتوئو در زمان حضور در بارسلونا حس می رد که گواردیولا در این زمینه که به سراغ مسی رفته و نسبت به او بی اعتماد بوده، انتقاد داشته است. اتوئو در مورد دوران حضورش در بارسا گفت:"پپ کل عمرش را در بارسلونا بوده اما در طول سالهای حضورش در بارسا، ترکیب را درک نمی کرد. او نمی توانست با ما زندگی کند. به گواردیولا گفتم:"باید از من عذرخواهی کنی چرا که من کسی هستم که باعث برد بارسلونا می شدم نه مسی. " من باعث برد بارسا می شدم و پپ باید از من عذرخواهی کند. در آن زمان شرایط عجیبی بود. مسی دیرتر به تیم ملحق شد اما راستش را بخواهید تصور می کنم که من ستاره اصلی تیم بودم. ژاوی، اینیستا و دیگران هم می توانند این را تائید کنند. "

این بازیکن در مورد نحوه جدا شدنش از بارسلونا در دوران گواردیولا هم صحبت کرد:"وکیلم به من گفت که باشگاه من را با نظر گواردیولا در لیست خروج قرار داده است. در حال حاضر تصور می کنم که این تصمیم گواردیولا به من این فرصت را داد تا در تاریخ ثبت شوم چرا که تبدیل به بخش بزرگ ترین از تاریخ فوتبال شدم و به اینتر ملحق شدم. انتقال من باعث شد تا اینتر بهترین خرید تاریخ فوتبال را انجام بدهد."