رکورد مسی برابر تیم های انگلیسی؛ در انتظار یک قربانی دیگر

رکورد مسی برابر تیم های انگلیسی؛ در انتظار یک قربانی دیگر

سایت رسمی فوتبالی - لیونل مسی امشب در حالی با بارسلونا به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت که دیگر کسی از رکورد او برابر تیم های انگلیسی انتقاد نمی کند. 

به گزارش فوتبالی، اوله گونار سولشر امشب با سخت ترین آزمایش خود در مدت کوتاه حضورش روی نیمکت منچستریونایتد روبرو خواهد شد و باید در اولدترافورد و در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بارسلونا باشد. این دومین باری است که لیونل مسی در ورزشگاه خانگی یونایتد به مصاف این تیم می رود و پنجمین باری است که با منچستریونایتد روبرو می شود. بعضی افراد مدتی به رکورد مسی برابر تیم های انگلیسی انتقاد می کردند اما در سال های اخیر این رکورد تغییر کرده و فوق ستاره آرژانتینی امیدوار است که یک ورزشگاه دیگر را نیز به فهرست ورزشگاه هایی که در آن ها گلزنی کرده، اضافه کند. 

این بازیکن 31 ساله در 13 سال اخیر 30 بار برابر تیم های انگلیسی قرار گرفته و موفق شده در این دیدارها 22 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل نیز ارسال کند. تنها 4 بازی از این تعداد و دو گل از جمع در برابر منچستریونایتد به ثمر رسیده است. او در هر دو فینال سال های 2009 و 2011 گلزنی کرد و در دومی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. آخرین حضور او در اولدترافورد با شکست 1 - 0 به پایان رسید و این در حالی بود که بازی رفت نیمه نهایی 2008 نیز با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. بدترین رکورد در بین تیم های انگلیسی برابر مسی متعلق به آرسنال است که 9 گل در 6 بازی از او دریافت کرده است. چلسی نیز بهترین است که در 10 بازی تنها 3 بار دروازه خود را باز شده دیده است. 

1070