سولسشر: برای بازی با بارسا، با فرگوسن هم صحبت کرده ام

سولسشر: برای بازی با بارسا، با فرگوسن هم صحبت کرده ام

سایت رسمی فوتبالی- اوله گونار سولسشر سرمربی جوان منچستریونایتد در آستانه جدال تیمش مقابل بارسلونا درمرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*امروز ماتیچ و اررا تمرین نکردند. به بازی فردا می رسند؟

امیدواریم که ماتیچ شرایط بازی کردن داشته باشد. مصدومان قطعی ما برای این بازی، اریک بیلی و آنتونیو والنسیا هستند. آندر هم بعید است که برسد ولی اسمش هنوز خط نخورده

*این بزرگترین بازی کارنامه مربیگری تان است؟

هربازی، بازی بزرگی است ولی کیفیت بارسلونا باعث می شود به این فکر کنیم که باید بهتر شویم و درحد واندازه های این بازی باشیم

*برنامه تان برای مهار مسی چیست؟

چه برنامه ای می توانید برای رویارویی با یکی از بهترین بازیکنان دنیا داشته باشید؟ ما انگیزه های زیادی داریم تا با او روبرو شویم. ما مقابل کریس رونالدو، هازارد، امباپه و نیمار بازی کرده ایم. مسی خیلی خوب است ولی کوتینیو و سوارز هم همینطور هستند.

*پوگبا به رئال خواهد رفت؟

پوگبا به این بازی فکر می کند و روی شایعات تمرکز نمی کند. او یکی از بهترینهاست و از این قبیل بازیها خیلی خوشش می آید. در بازی با پی.اس.جی او شرایط خوبی نداشت و حالا می خواهد جبران کند. خود من بعید می دانم که او فصل بعد در تیم ما نباشد

*همانطور که گواردیولا گفته، مسی قابل کنترل نیست

مسی فوق العاده است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. مهارش سخت است ولی هیچ چیزی غیرممکن نیست. اما بازیکنان خوب زیادی هستند.


*تاثیرشایعات بازار برروی جو تیم

برروی ما تاثیری ندارد. چون تمرکز ما برروی این بازی است. جو فوق العاده ای بررختکن حاکم است و به حمایت هواداران مثل بازی با لیورپول نیاز داریم. یادم می آید که وقتی در چنین جوی بازی می کردم، فضا حیرت آوربود. بازی کردن در اولدترافورد زیر این نورها فوق العاده است. شاید کمی هم باران ببارد

*مصافتان با بارسا در سال 1998 و تساوی 3-3 را به یاد دارید؟ ممکن است این نتیجه دوباره تکرار شود؟

یونایتد و بارسا دو تیمی هستند که می توانند به گلهای زیادی برسند و مهاجمان بزرگ و با کیفیتی دارند. آن روز فوق العاده بود. فکر کنم همه راضی باشند که بازی اولدترافورد 3-3 شود و حتی بازی نوکمپ هم 3-3 شود وبازی به پنالتی برود.

*برای تیمتان شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان قائل هستید؟

راستش توقعش را نداشتیم که دراین شرایط دراین مرحله حضور داشته باشیم. باید خوش شانس باشیم و تمام توانمان را به کار بگیریم. ما دور از چهارتیم برتر این رقابتها نیستیم. درحال بهتر شدن هستیم و دراروپا هراتفاقی ممکن است رخ دهد.

*بازیهای بارسا را مرور کرده اید؟

بله خیلی بازیهای بارسا را نگاه می کنم و برخی از آنها را نیز مرور هم کرده ام. وقتی بازی را در تلویزیون می بینی، با خودت فکر می کنی که اگر سرمربی تیم رقیب بودی، چه می کردی. باید بگویم که با فرگوسن هم صحبت کرده ام؛ اما درمورد تاکتیکهای تیم نه.

6363