اینیستا: بازیکنان رئال مادرید آرزوی قهرمانی در لیگ و بازیکنان بارسا آرزوی قهرمانی در اروپا دارند

اینیستا: بازیکنان رئال مادرید آرزوی قهرمانی در لیگ و بازیکنان بارسا آرزوی قهرمانی در اروپا دارند

سایت رسمی فوتبالی - آندرس اینیستا، هافبک سابق و اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که بازیکنان این تیم آرزوی قهرمانی در اروپا و بازیکنان رئال مادرید آرزوی قهرمانی در لیگ را دارند. 

به گزارش فوتبالی، اینیستا بارسلونا را ترک کرده اما هنوز طرفدار این تیم است و همیشه با باشگاه در ارتباط است. پس از جدایی او در تابستان گذشته عده ای معتقد هستند که این تیم درخشش خود را از دست داده اما اینیستا با این موضوع موافق نیست. هافبک سابق تیم ملی اسپانیا در گفتگو با رادیو مارکا اظهار داشت: " من موافق نیستم که بارسلونا درخشش خود را از دست داده است. تیم هنوز یک فصل خوب را پشت سر می گذارد. آنها بسیار خوب بازی می کنند اما روش انجام بازی و سبکشان متفاوت است. همه جام هایی که در آن هستند لذت خاص خودش را دارد. باید از آنچه می بری خوشحال باشی و از آن چه نمی بری، ناراحت باشی. برای من لیگ مهمترین جام است اما بسیاری از مردم معتقد هستند که قهرمانی در لیگ قهرمانان زیباترین آنهاست. بازیکنان رئال مادرید آرزو دارند که قهرمانی لیگ بیشتری داشته باشند و بازیکنان بارسلونا قهرمانی در لیگ قهرمانان را می خواهند. "

همه خاطرات اینیستا در بارسلونا خوب نیست و او خیلی زود اعلام کرد که ترجیح می دهد کدام یک از آنها را پاک کند: " اگر می توانستم شب بازی با رم ( که با شکست 3 - 0 بارسلونا و حذف از لیگ قهرمانان همراه بود ) را از خاطرات خود پاک می کردم. از همه نظر می دانستم که این آخرین بازی من در اروپاست و ما فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و نتیجه دیدار رفت خوب بود. وای از شبی که حذف شدیم. یک رویای تیمی و شخصی به پایان رسید و این دردناک بود. "

1070