یزدی: مدیران استقلال خوزستان باید پاسخگو باشند/ نامه اخراجم را هم ندادند!

یزدی: مدیران استقلال خوزستان باید پاسخگو باشند/ نامه اخراجم را هم ندادند!

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی اسبق استقلال خوزستان، گفت: در مورد مشکلات استقلال خوزستان و اینکه چه شد کار به اینجا رسید مسئولان این تیم باید پاسخگو باشند.

به گزارش فوتبالی، داریوش یزدی در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت استقلال خوزستان و اینکه بعد از جدایی او از این تیم طی 15 هفته گذشته آبی‌پوشان فقط 4 امتیاز کسب کردند، عنوان کرد: حرف برای گفتن زیاد است اما ترجیح می‌دهم سکوت کنم.معلوم نیست چه افرادی در استقلال خوزستان تصمیم‌گیری می‌کنند واینها چه کسانی هستند. من مسئولیتی در قبال تیم ندارم و فکر می‌کنم این سؤالات را باید از مسئولان آن بپرسید.

وی در مورد اینکه مدیران استقلال خوزستان اعلام کردند در آن برهه اعتقادشان این بود که این تغییرات می‌تواند به سود تیم باشد تصریح کرد: مگر این تصمیمات باید بر اساس فکر و اعتقاد ذهنی باشد؟ باید کار کارشناسی صورت بگیرد. هیچ کدام از تصمیماتی که این مسئولان گرفتند کارشناسی نبوده و در کوچکترین کارها هم غیرکارشناسی عمل کردند.

سرمربی اسبق استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد:‌مشکلات زیادی وجود داشت که باید مدیران این تیم درباره چالش‌های به وجود آمده پاسخگو باشند. عمده مشکلات این تیم از آنجایی بود که مدیرانش نه کارشناس بودند و نه به لحاظ علمی و کارشناسی شناختی از کار در این سمتی که الان بر عهده‌شان است، داشته‌اند.نمی‌گویم اگر من در تیم می‌ماندم استقلال خوزستان در لیگ برتر ماندگار می‌شد اما روندی که ما پیش گرفته بودیم در مسیر سازندگی و بهبود بود. در راه ما هم مشکلات زیادی به وجود آمد و تغییرات و اتفاقات زیادی مثل کسر 6 امتیاز از تیم رخ داد.  یک ماه قبل از آن اتفاق زنگ خطر را به صدا درآورده بودم و حتی به مسئولان کارخانه این مسئله را اعلام کردم ولی به دنبال رفع این مشکلات  نبودم.

یزدی در مورد اینکه آیا مسئولان استقلال خوزستان به دنبال سقوط این تیم هستند، تصریح کرد: نمی‌دانم اگر این تفکر وجود داشته باشد مدیران آن باید پاسخگو باشند. اولین هجمه در این رابطه به خود مدیریت برمی‌گردد و اگر چنین کاری انجام دهند خودشان متضرر می‌شوند و اولین کسانی که زیر سؤال می‌رود مدیریت هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: شما نگاه کنید اینها از انجام ساده‌ترین کارها هم سر باز می‌زنند. تمام دوستانی که بعد از من آمدند سرمربی استقلال خوزستان نبودند چرا که مدیران این باشگاه هنوز جرات  نکردند قرارداد من را در فدراسیون فسخ کنند و نام من را به عنوان سرمربی بیرون بیاورند. هر کسی که آمده نقش سرمربی را داشته اما اگر شما الان به فدراسیون بروید نام کسی که به طور رسمی به عنوان سرمربی وجود دارد، داریوش یزدی است. یک ماه قبل که به فدراسیون رفته بودم دیدم هنوز در فدراسیون اسم من به عنوان سرمربی وجود دارد. یک کار کثیف دیگری هم که کردند این بود که نامه اخراج  من را دست یعقوب پیری سرپرست تیم دادند که او هنوز این نامه را به من نداده است و دلیلش را هم نمی‌دانم.

سرمربی اسبق استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا حق و حقوقش را دریافت کرده است، عنوان کرد: پولم را هم پرداخت نکردند.

یزدی در ادامه تاکید کرد: ما در آن مقطع 6 امتیاز را به خاطر شکایت ساکونی از دست دادیم و بعد از آن هم که من را کنار گذاشتند هنوز نامم را از لیست بیرون نیاوردند. اتفاقاتی که در آن باشگاه رخ می‌دهد بسیار عجیب است.

وی در مورد اینکه چرا نامه اخراج او را دراختیارش نگذاشتند، گفت: من به استقلال خوزستان علاقمندم چرا که از روز اول با همه چالش‌هایی که وجود داشت کارمان را پیش بردیم و تیم قوی‌ای را آماده کردیم. بعد هم که آن تصمیمات گرفته شد و من را کنار گذاشتند ولی نامه اخراجم را به سرپرست تیم دادند که او هنوز آن نامه را به من نداده و علتش را نمی‌دانم. متاسفانه مدیران کوچکی در این باشگاه فعالیت می‌کنند و تصمیماتی که گرفتند تیم را با این مشکلات روبرو کرد. اعتقادم این است که بازیکنانی در این تیم حضور دارند که از لحاظ کیفیت فنی می‌توانستند تیم را در نیمه بالایی جدول حفظ کنند اما مشکل از جای دیگری بود.امیدوارم فصل برای این تیم آبرومند به پایان برسد و شاهد حل مشکلات آن باشیم.

وی در پایان در رابطه با دلیل سفرش به ترکیه گفت: برای پشت سر گذاشتن یک دوره مربیگری از طریق یکی از دوستان خوبم با باشگاه وردربرمن مکاتبه کردم تا به آلمان بروم اما در لحظات آخر برای صدور روادیدم با مشکل روبرو شدم. در نهایت برای استراحت به ترکیه رفتم و به دعوت وحید امیری در دیدار ترابوزون اسپورن آنتالیا حضور یافتم. به هر حال تماشای این مسابقات از لحاظ فنی می‌تواند تاثیرات مثبتی برای مربیان به همراه داشته باشد. دوست ندارم از چرخه فوتبال خارج شوم و مسائل آن را به صورت دقیق دنبال می‌کنم.

7655