ایکاردی جانشین احتمالی دیگو کاستا یا گریزمن در اتلتیکو

ایکاردی جانشین احتمالی دیگو کاستا یا گریزمن در اتلتیکو

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه اتلتیکومادرید از هم اکنون به فکر تقویت رختکن تیمشان برای فصل بعد افتاده اند و یکی از اولویت های آنها برای بازار تابستانی، جذب یک مهاجم قدرتمند است. اگرچه ادامه حضور آلوارو موراتا در این تیم قطعی است، اما سران این باشگاه با دو تردید بزرگ روبرو هستند.

با وجودی که خیلی از مدیران اتلتیکو معتقدند که آنتوان گریزمن قصد دارد تا در اتلتیکو بماند و به پیشنهاد بارسلونا برای انتقال به این تیم پاسخ منفی خواهد داد، اما برخی دیگر از روسای اتلتیکو هم نگران احتمال جدایی او از این تیم هستند. از سوی دیگر اخراج دیگو کاستا در بازی اخیر اتلتیکومقابل بارسلونا، صبر مدیران اتلتیکو را سر آورده و به نظر می رسد که آنها درنظر دارد تا با اولین پیشنهاد دریافتی، کاستا را به فروش برسانند.

دراین میان، دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید هم در جستجوی گزینه ایده آلی برای پرکردن جای خالی هریک از این دو مهاجم است. این سرمربی جوان براین باور است که مائورو ایکاردی می تواند جایگزین هریک از این دو بازیکن شود و با توجه به ارتباط خوبی که با اینترمیلان دارد، قصد دارد تا ایکاردی را هرچه سریعتر به ورزشگاه واندا متروپولیتانو منتقل کند.


سیمئونه بدین ترتیب قصد دارد تا ضعف تیمش در گلزنی را که یکی از مهمترین نقاط ضعف اتلتیکو به نظر می رسد جبران کند. شنیده می شود که حتی مذاکراتی هم میان مدیران باشگاه اتلتیکو با واندا نارا، همسر و مدیربرنامه های ایکاردی صورت گرفته است.

اما در صورتی که نهایتا ایکاردی عازم اتلتیکو نشود، مدیران این باشگاه گزینه های دیگری مثل اینسینیه مهاجم ناپولی و یا یوویچ، مهاجم اینتراخت فرانکفورت را هم درنظر دارند. آنها به دنبال مهاجم قدرتمندی هستند که با اتکا به گلهای او بتوانند در کورس قهرمانی تورنمنتهای مختلف و به ویژه لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند.

6363