لشکر کشی والورده به منچستر: دمبله مصدوم هم عازم شد

لشکر کشی والورده به منچستر: دمبله مصدوم هم عازم شد

سایت رسمی فوتبالی- ارنستو والورده سرمربی بارسلونا عملا تمام بازیکنانش را برای مصاف پیش روی تیمش با منچستریونایتد که چهارشنبه شب برگزار خواهد شد به اردوی تیم فراخوانده.

این سرمربی باتجربه تمام بازیکنان را برای سفر به انگلیس آماده کرده و حتی عثمان دمبله ای که هنوز چراغ سبز پزشکان برای بازگشت به زمین را دریافت نکرده، با کاروان بارسایی ها عازم انگلیس خواهد شد. تودیبو خرید تازه بارسایی ها هم با وجودی که نامش در لیست بازیکنان این فصل بارسا در لیگ قهرمانان اروپا نیست، شاگردان والورده را دراین سفر همراهی خواهد کرد.

فقط توماس فرمائلن به دلیل مصدومیت از ناحیه پای چپ در این سفر حضور نخواهد داشت و دربارسلونا تمریناتش را دنبال خواهد کرد.

عثمان دمبله مهاجم جوان و فرانسوی بارسلونا به طرز قابل قبولی روند رهایی از بند مصدومیت عضله دوسرران پای چپش را پشت سرمی گذارد. او در بازی قبلی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی مقابل المپیک لیون مصدوم شده بود و حالا نامش در لیست بازیکنان بارسا برای جدال با منچسترقرار دارد ولی هنوز چراغ سبز پزشکان را دریافت نکرده است.

البته این احتمال وجود دارد که روز سه شنبه پزشکان آمادگی او برای بازگشت به زمین را اعلام کنند ولی در هرصورت بعید به نظر می رسد که در بازی با یونایتد فرصتی برای بازی کردن بیابد؛ چرا که ارنستو والورده سرمربی بارسا اصلا تمایلی ندارد که در مورد سلامت او ریسک کند.



لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی بارسلونا برای مصاف با یونایتد عبارتنداز : مارک آندره ترشتگن، سیلسن، اینیاکی پنیا، سمدو، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، تودیبو، کوتینیو، آرتور، لوئیس سوارز، مسی، دمبله، مالکوم، لنگله، موریو، جوردی آلبا، پرینس بواتنگ، سرخی روبرتو، ویدال، اومتیتی و آلنیا.

کاروان بارسلونا صبح روز سه شنبه عازم انگلیس خواهد شد و چهارشنبه شب در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد به مصاف یونایتد خواهد رفت.

6363