آذرنیا: فریب جنگ روانی را نمی‌خوریم/ بازی با پرسپولیس راحت‌تر است

آذرنیا: فریب جنگ روانی را نمی‌خوریم/ بازی با پرسپولیس راحت‌تر است

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و فریب این جنگ روانی که دیدارهایمان راحت است را نمی‌خوریم.

به گزارش فوتبالی، حسن آذرنیا در گفت‌وگویی در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت آبادان گفت: خدا را شکر وضعیت تراکتورسازی خوب است. روز جمعه دیدار سختی مقابل نفت آبادان داشتیم و شرایط جوی و بارش‌های متناوب باران در جریان بازی کار را برای ما دشوارتر کرد. خدا را شکر به هدفی که مدنظر ما بود رسیدیم و توانستیم به سه امتیاز کامل این دیدار دست پیدا کنیم.در حال حاضر همه اعضای تیم آماده دیدار مقابل سپیدرود رشت هستند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس و تراکتورسازی کمی از سایر مدعیان فاصله گرفتند اظهار داشت: کسب نتیجه در نیم فصل دوم بسیار سخت است و تیم‌های بالانشین و پایین جدول با تمرکز بسیار زیاد به میدان می‌آیند. همین مسئله به عاملی جهت کم گل‌تر شدن دیدارهای نیم فصل دوم می‌انجام و خیلی اتفاقات عجیب و قریبی در این برهه از لیگ رقم نمی‌خورد. چه کسی فکر می‌کرد سپاهان با نساجی به تساوی می‌رسد یا اینکه استقلال مقابل سایپا متوقف شود. کار بسیار سخت است و ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

سرپرست تراکتورسازی افزود: بازی با سپیدرود با توجه به تمام دلایل که مطرح کردم سخت خواهد بود. سپیدرود تیم خوبی است و دیدیم در اصفهان آنها مقابل ذوب‌آهن به تساوی رسیدند و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند. از سوی دیگر هواداران سپیدرود در خانه خودشان حمایت بسیار زیادی از این تیم می‌کنند و همین مسئله کار را سخت خواهد کرد. ما باید در 6 هفته پایانی لیگ برتر بسیار حساب شده عمل کنیم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم. به نظرم سپاهان و استقلال هم همچنان شانس دارند و این چرخه تمام نشده است.

آذرنیا در پاسخ به این سؤال که در گوشه و کنار مطرح می‌شود با توجه به دیدارهای تراکتورسازی مقابل حریفانی که شرایط خوبی در جدول ندارد، شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی بیش از سایر رقبا است، اظهار داشت: این یک بازی روانی خطرناک است. تجربه‌ای که من در این سال‌ها داشتم نشان داده که بازی با حریفان بالای جدول راحت‌تر است. ما مقابل سپاهان، استقلال و پدیده خیلی راحت‌تر از دیدار مقابل سایپا، نساجی و نفت آبادان بازی کردیم.این یک جنگ روانی است که نباید فریب آن را بخوریم. شاید روی کاغذ برخی حریفان ما شرایط خوبی نداشته باشند. اما اتفاق نهایی درون زمین رخ می‌دهد و آنجا شرایط دیگری حکمفرماست و به همین خاطر بازی ما مقابل سپیدرود خطرناک و مهم است. اتفاقا من معتقدم دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی برای هر دو تیم راحت‌تر از دیدارهای دیگرشان است.

وی در مورد رویارویی با سپیدرود رشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: سپیدرود تیم خوبی است که در این مدت با مشکلات زیادی روبرو بوده و تغییر و تحولات زیادی را تجربه کرده است. بازی سختی در پیش داریم و کار در چمن  مصنوعی شرایط را سخت‌تر هم می‌کند. با توجه به اینکه باید در چمن مصنوعی به میدان برویم از کادر فنی درخواست کردم برنامه‌شان را اعلام کنند تا هماهنگی لازم برای برگزاری تمرین تیم در چمن مصنوعی را انجام دهیم و با آمادگی ذهنی بیشتری در این دیدار به میدان برویم تا هر سه امتیاز را کسب کرده و به مسیرمان در راه رسیدن به صدر جدول تداوم ببخشیم.

7655