حسن آذرنیا: پنالتی پرسپولیس درست نبود

حسن آذرنیا: پنالتی پرسپولیس درست نبود

خبرگزاری فوتبالی- آذرنیا می‌گوید که به نظر او صحنه پنالتی پرسپولیس درست نبوده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، حسن آذرنیا مدیرعامل تیم ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص شایعه دعوت از مرادی به کمیته انضباطی گفت: آقای بابک مرادی روز گذشته در دقیقه 60 بعد از تعویض یک مقدار ناراحت بود و روی نیمکت هم به بطری ضربه زد و از طرف مهاجری و آقای علوی ابلاغ شد که فعلا در تمرینات حضور پیدا نکند. ما منتظر این هستیم که گزارش مربوطه به ما برسد اما او به کمیته انضباطی دعوت نشده و فعلا صحبت مختصری را انجام دادیم.

 

او درباره تصمیم احتمالی ماشین سازی هم گفت: عرض کنم که این را باید بنشینیم صحبت کنیم که هم اصول رعایت شود و هم لطمه ای به تیم زده نشود و تصمیمی بگیریم که منطقی باشد و مبنای واقعیت را داشته باشد. اما چون این تصمیم از طرف آقای مهاجری گرفته شده، تصمیم آقای سرمربی برای ما بسیار مهم است. بابک یکی از بهترین بازیکنان ماست و از نظر اخلاقی و فنی جایگاه خوبی دارد، اینجا خیلی زحمت کشیده و ما نمی خواهیم او اذیت شود اما اصول باید طوری باشد که قوانین رعایت شوند و کل تیم باید در اختیار سرمربی و گوش به فرمان او باشند و بابک خودش هم این را می‌داند اما این که می گویند جلسه کمیته انضباطی است، درست نیست. 

 

آذرنیا در مورد نتایج ضعیف ماشین سازی هم عنوان کرد: تلاش ما این است که بعد از تغییر و تحولات نیمکت و همچنین وجود ویروس کرونا که کل جهان را تحت تاثیر قرار داده، تیممان نتایج بهتری بگیرد. در این مدت ما نتوانستیم در این 2-3 ماه تمرین خوبی کنیم و بازیکنان هم تمرین فردی انجام دادند. اعتقاد من این است که تیم ما حتما شرایط خوبی خواهد داشت، آقای مهاجری 2 هفته است که آمده و شب بازی مسجدسلیمان به تیم ما ملحق شد. او کم کم به شناخت می‌رسد و مطمئن باشید در آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. تیم ما عملکرد خوبی داشتند و مربی ما کارهایی را در این مدت انجام داده و در آینده هم تلاش خود را خواهد کرد.

 

مدیرعامل ماشین سازی درباره صحنه پنالتی پرسپولیس هم گفت: به نظر من پنالتی نبود اما من نمی‌خواهم اظهار نظر داوری انجام دهم. من آن صحنه مشکوک به پنالتی برای خودمان را ندیدم چون خیلی استرس داشتم و بازهم به کارشناسان می‌سپارم. فکر می‌کنم در صحنه پنالتی پرسپولیس، علی علیپور با اولین ضربه اتابک زارعی روی زمین افتاد و پنالتی گرفت که درست نبود. 

 

آذرنیا درخصوص ادامه فصل نیز عنوان کرد: امیدوارم بازی با ذوب آهن عملکرد خوبی داشته باشیم ما دیروز اولین باری بود که تیم ما بدون مشکلات مصدومیت و محرومیت و کرونا به میدان رفتیم و شکی ندارم که تیم ما عملکرد بهتری خواهد داشت.

9697