پیش بازی تراکتورسازی - نفت آبادان؛ تکرار خاطرات تلخ یا یک برد خانگی؟

پیش بازی تراکتورسازی - نفت آبادان؛ تکرار خاطرات تلخ یا یک برد خانگی؟

وب سایت رسمی فوتبالی- در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران، دو تیم پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بازی رفت دو تیم و همچنین پیکار جام حذفی دو تیم از جمله دلایلی بود که منجر به خروج جان توشاک از تراکتور شد و روزهای عجیبی برای سرخ پوشان تبریزی شکل گرفت.

اما حالا دو تیم تراکتورسازی و نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و چهارم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که این مصاف برای هر دو تیم مهم است و تراکتورسازان می خواهند در کورس قهرمانی بمانند و نفت آبادان نیز می خواهد از منطقه خطر فرار کند.

شاگردان پائولو سرجیو در 23 بازی گذشته لیگ برتر 2 پیروزی، 15 تساوی و 6 شکست داشته اند. آبادانی ها همچنین آمار 18 گل زده و 26 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان سرجیو  با 21 امتیاز در رده سیزدهم حضور دارند.

در آن سوی میدان تراکتوری ها در 23 بازی گذشته 13 پیروزی ، 7 تساوی و 3 شکست داشته است. آنها آمار 36 گل زده و 15 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 46 امتیاز در رده دوم حضور دارند.

تراکتورسازی پرسپولیس را در 5 امتیاز جلوتر از خود می بیند و سپاهان را نیز هم امتیاز با خود می بیند و قطعا فردا باید دست پر از بازی بیرون بیاید تا همچنان برای قهرمانی امیدوار باشد.

از نکات جالب این بازی می توان به اکبر ایمانی اشاره کرد که نیم فصل اول در نفت آبادان توپ می زد و فردا برای تراکتورسازی بازی می کند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران 

تراکتورسازی تبریز-نفت آبادان

تبریز-ورزشگاه یادگار امام

جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 17

داوران: رضا عادل، کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده – عباس پورحیدری

رتبه دو تیم: تراکتورسازی با 23 بازی و 46 امتیاز در رده دوم و نفت آبادان با 23 بازی و 21 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

بازی پیشین: استقلال خوزستان صفر - تراکتور 3؛ نفت آبادان یک - ذوب آهن 2

محروم: -

2526