پیش‌بازی پارس جنوبی جم- استقلال خوزستان؛ آخرین شانس‌های آبی‌ها برای بقا

پیش‌بازی پارس جنوبی جم- استقلال خوزستان؛ آخرین شانس‌های آبی‌ها برای بقا

سایت رسمی فوتبالی – در یکی از آخرین بازیهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران، پارس جنوبی جم در روز جمعه شانزدهم فروردین ساعت 17:45 از استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر ماموریتی تقریبا غیرممکن دارد چرا که با کسب فقط 10 امتیاز از 23 بازی با سرعت هر چه تمام تر به سمت سقوط حرکت می کند و به همین علت است که هفت بازی پایانی برای آنها حکم هفت فینال را دارد. تیم نعمتی نژاد در مقابل تراکتورسازی شکست سنگینی را تجربه کرد اما می توانند به کسب امتیاز از تیم های میانه جدولی نظیر پارس جنوبی امیدوار باشند.

در نقطه مقابل پارس جنوبی به عنوان میزبان قرار دارد. تیمی که این هفته رقبایش در جدول نظیر ذوب آهن و پیکان امتیاز نگرفتند و اگر آنها بتوانند استقلال خوزستان قعر جدولی را شکست بدهند، تا پایان فصل حاشیه امنی برای خود در میانه جدول ایجاد خواهند کرد.

وضعیت در جدول: پارس جنوبی در حال حاضر با 25 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی می توانند تا رده هفتم جدول بالا ببرند.استقلال خوزستان 10 امتیازی است و حتی در صورت پیروزی نیز در رده شانزدهم باقی خواهد ماند اما اختلافش را با تیم های چهاردهم و پانزدهم خواهد کاست.

بازیهای قبلی: استقلال خوزستان در بازی قبلی خود مقابل تراکتورسازی شکست سنگین با نتیجه سه بر صفر را تجربه کرد.پارس جنوبی جم نیز در مشهد با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

آخرین تقابل: در بازی رفت تیم تارتار با نتیجه دو بر صفر در مقابل استقلال خوزستان پیروز شد.