آنتیچ: بارسا به گریزمن نیازی ندارد ولی رئال چرا

آنتیچ: بارسا به گریزمن نیازی ندارد ولی رئال چرا

سایت رسمی فوتبالی- شنبه شب دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید در لالیگا مقابل هم قرار خواهند گرفت. اگر بارسلونا دراین بازی به پیروزی برسد، گام بزرگی به سوی قهرمانی در لالیگا برخواهد داشت و در صورت برد اتلتیکویی ها، این تیم انگیزه فراوانی خواهد یافت. 

دراین میان رادومیر آنتیچ که شناخت خوبی از هردوتیم دارد در گفتگو با گل به مرور حال و روز این دو باشگاه پرداخته و درمورد احتمال انتقال آنتوان گریزمن به بارسا صحبت کرده:« گریزمن یک بازیساز است و بارسا این روزها بدون بازیساز بازی می کند. اگر آنها گریزمان را به خدمت بگیرند، او قطعا نیمکت نشین خواهد شد؛ چون جایگاهی برای بازی کردن درتیم پیدا نخواهد کرد.رئال بر خلاف بارسلونا، به خرید بازیکنی مثل او نیاز دارد. رئال باید در بازار حضور پیدا کند تا بتواند پروژه جدیدی را آغاز کند.» او درمورد دوئل روز شنبه میان اتلتیکو و بارسلونا در حضور مسی گفت:« مسی ازناحیه لگن دچار مشکل است و از این بابت احساس ناراحتی می کند.  ممکن است او استراحت کند، چون بارسا بازی مهمی مقابل یونایتد پیش رو دارد.»

 

اما اگر آنتیچ سرمربی بارسا بود، در بازی با اتلتیکوبه او استراحت می داد:« بدون تردید، لالیگا تنها تورنمنتی است که در آن می توان به بازیکنان استراحت داد. انجام چنین کاری در فینال جام حذفی یا لیگ قهرمانان اروپا بی معناست. کاملا واضح است که منچستریونایتد باشگاهی است که باید به آن احترام گذاشت و باید درآماده ترین حالت ممکن به مصاف این تیم رفت. به نظر من دمبله به خاطر تمام کارهایی که دربارسا انجام داده، دراین تیم بی جایگزین است و می تواند بازیکن مهمی دراین بازی باشد.»

آنتیچ در ادامه صحبتهایش راجع به مسی گفت:« من طرفدار مقایسه کردن افراد با هم نیستم ولی کاملا روشن است که مسی کارهایی انجام می دهد که تا همیشه دریادها باقی خواهد ماند. گلهایی که او در بازی با بتیس به ثمر رساند و گل دومی که مقابل اسپانیول زد، درنوع خود شاهکار هستند. او در کلیدی ترین لحظه ممکن از راه می رسد؛ توپ را می گیرد و کار را تمام می کند. تنها بحث رسیدن به توپ نیست؛ بلکه بحث یافتن فضایی مناسب و رسیدن به توپ درلحظه ای که سانتر به او می رسد است. »

6363