پیکان صفر - پرسپولیس دو / پرسپولیس روی ریل صدر

پیکان صفر - پرسپولیس دو / پرسپولیس روی ریل صدر

وب سایت رسمی فوتبالی- دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری دو بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ارتش سرخ با دو گل سیامک نعمتی و علی علیپور به ترتیب در دقایق ۴۵ و ۹۰ پیکان را در زمینش شکست دادند.

داور: مهدی سیدعلی

 کمک داوران: محمدرضا منصوری – علی اکبر نوری

کارت زرد:  آرمان قاسمی دقیقه 28 از پیکان

کارت قرمز: -

گل ها: 

گل اول پرسپولیس دقیقه 45 سیامک نعمتی: شوت مهدی شیری از درون محوطه جریمه تیم پیکان با واکنش مهدی امینی همراه شد اما در ادامه نعمتی توانست دروازه پیکان را باز کند. 

گل دوم پرسپولیس دقیقه ۸۹ علی علیپور: ماریو بودیمیر کم کم به اسلحه پنهان برانکو تبدیل می شود، او که در نیمه اول یک پنالتی گرفته بود این بار در نیمه هم یک پاس گل طلایی به علیپور داد و از نیمه زمین علیپور را صاحب موقعیت تک به تک کرد و مهاجم سرخ ها پس از دریبل دروازه بان، سرانجام موفق شد دروازه را باز کند.

ترکیب پیکان: 

مهدی امینی، مهران موسوی، فراز امامعلی، محمد قاضی، ماهان رحمانی، مارکو وکسوویچ، آرمان قاسمی، حجت حق‌وردی، شاهین ثاقبی، سعید واسعی(58، مهدی مومنی)، امیرحسین کریمی

سرمربی: حسین فرکی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (۶۸- مهدی ترابی)، بشار رسن (۶۳- سروش رفیعی)، سیامک نعمتی، علی علیپور و ماریو بودیمیر.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

دقایق حساس:

دقیقه 1: پاس بلند از سوی مدافعان پرسپولیس در گوشه محوطه جریمه به علی علیپور رسید اما ضربه سر ضرب این بازیکن وارد دروازه نشد.

دقیقه 2: فرار علیپور از سمت راست و ورود به محوطه جریمه باعث شد تا او در موقعیت خوبی قرار بگیرد. علیپور زیر فشار مدافعان پیکان ضربه اش را زد اما شوت او با واکنش امینی به بیرون رفت.

دقیقه 8: خطای هند شجاع خلیل زاده بازیکنان پیکان را در موقعیت خوبی قرار داد و ضربه سعید واسعی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 19: پاس علیپور با سر به بودیمیر رسید و او با تسلط کامل مدافعان پیکان را فریب داد و یک پنالتی گرفت.

دقیقه 20: علیپور پنالتی را به وسط و کمی متمایل به سمت راست گلر پیکان زد و امینی موفق به مهار آن شد.

دقیقه ۳۵: سانتر مهدی شیری به محوطه جریمه با ضربه آکروباتیک نعمتی همراه شد اما این ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: کرنر پیکانی ها با ضربه سر خطرناک مهاجمشان همراه شد و توپ در میان نگاه بیرانوند و سایر بازیکنان با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به اوت رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۴: کمال کامیابی نیا توپ سوم را پشت محوطه جریمه پیکان در اختیار گرفت و به نادری پاس داد. شوت نادری از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۵۶: شوت اول نوراللهی توسط بازیکنان پیکان دفع شد، شوت دوم او به مدافع پیکان خورد و در مقابل دروازه به علی علیپور رسید اما او به شکلی عجیب توپ را بیرون زد.

دقیقه ۷۰: فرار علیپور در پشت محوطه جریمه و پای او به نعمتی یک موقعیت دیگر را به وجود آورد اما بازهم توپ گل نشد.

۲۵۲۶