استقلال صفر - سایپا صفر / پس لرزه های پسادربی؛ استقلال از کورس جا ماند!

استقلال صفر - سایپا صفر / پس لرزه های پسادربی؛ استقلال از کورس جا ماند!

وبسایت رسمی فوتبالی -  دو تیم استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رسیدند.

این دو تیم آغازگر هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران بودند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر

چهارشنبه 14 فروردین ماه 1398

تهران، ورزشگاه آزادی، ساعت 17:45

داور: علیرضا فغانی؛ کمک‌ها: آرمان اسعدی و حسین ظهیری؛ داور چهارم: علی احمدی/ کمک داوران خط: علی صفایی و روح‌الله شریفی/ ناظر داوری: رحیم رحیمی‌مقدم.

کارت:

کارت زرد علی دشتی(57) از سایپا

کارت زرد علی کریمی(90) از استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی(60- آرمین سهرابیان)، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی‌مهر، داریوش شجاعیان (79- رضا کریمی) ، علی کریمی، پاتوسی، ایسما، مرتضی تبریزی و گادوین منشا

سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، عبدالله ناصری(70- رضا جعفری)، رضا علیاری (89- امید دره) ، ساموئل سارفو، علی دشتی، رضا اسدی، معین عباسیان، سید ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی، امیر حسین حسین‌زاده( 54- آرش رضاوند)، محمد صادق بارانی.

سرمربی: علی دایی

گل:


دقایق حساس:

دقیقه 12: ارسال عباسیان از روی کرنر سمت چپ زمین با ضربه سر رضا علیاری از مقابل تیرک اول به سمت تیرک دوم رفت که در ادامه ساموئل سارفو نتوانست دروازه استقلال را باز کند تا توپ به جناح مخالف زمین برود.

دقیقه 15: شوت محکم پاتوسی از پشت محوطه جریمه حامد فلاخ زاده را به زحمت انداخت و در ریباند هم علیاری مدافع سایپا زودتر رسید و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 19: ضربه سر منتظری روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین در اختیار فلاح‌زاده قرار گرفت.

دقیقه 21: خطای بی مورد علی کریمی به سایپایی ها ضربه ایستگاهی مناسبی داد. در ادامه ناصری به زیبایی ضربه را نواخت و از او زیباتر حسینی توپ را از زیر طاق بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

دقیقه 27: تیر دروازه مانع گل اول استقلال! پاس کوتاه داریوش به پاتوسی و در ادامه پاس پاتو به تبریزی با چرخش و شوت این مهاجم روبرو شد و توپ پس از برخورد به پای بازیکن سایپا آرام آرام به سمت خط دروازه فلاح زاده می رفت که تیر دروازه توپ را برگرداند و به گلر سایپا هدیه داد.

دقیقه 31: ارسال زیبای پاتوسی روی سر تبریزی نشست و این بازیکن از روی خط شش قدم توپ را به پاهای فلاح زاده زد، هرچند که پرچم کمک داور خبر از آفساید بازیکن استقلال را داد.

دقیقه 37: ارسال خطرناک تبریزی از جناح راست زمین را فلاح‌زاده دفع کرد و با برخورد روزبه چشمی مصدوم شد و به روی زمین افتاد. 

دقیقه 1+45: سانتر تند و تیز عباسیان از روی کرنر را حسینی دور کرد.

نیمه دوم

دقیقه 50: ارسال صادق بارانی از جناح راست زمین خطرناک بود که توسط مدافعان استقلال دفع شد.

دقیقه 56: پاس خوب پژمان در جناح چپ به ایسما رسید و ارسال دقیق ایسما روی سر تبریزی نشست، اما ضربه مهاجم استقلال دقیق نبود و توپ از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 62: استقلالی ها گل زن نیستند! داریوش شجاعیان داخل هجده قدم صاحب موقعیت شد اما ترجیح داد تا توپ را به ایسما بسپارد، او هم جسارت زدن ضربه آخر را نداشت و با ارسال توپ را به روی شش قدم فرستاد تا منشا و تبریزی برای زدن ضربه سر به هوا بلند شوند. در پایان فلاح زاده با خروجش حمله استقلال را ناکام گذاشت.

دقیقه 65: پاتوسی پشت خط هجده قدم فرصت مناسبی داشت اما شوتش بی دقت بود و فضای بالای دروازه سایپا را شکافت.

دقیقه 66: بازیکن سایپا به خیال خطا زکی پور را رها کرد و میلاد هم زرنگی کرد و توپ از از داخل محوطه جریمه ارسال کرد. تبریزی خودش را به توپ رساند و بد هم ضربه نزد اما باز هم فلاح زاده آبی ها را ناکام گذاشت.

دقیقه 67: استقلال در این دقایق سر و پا حمله شده و حامد فلاح زاده هم ستاره بازی! این بار آبی ها با پاسکاری به شش قدم سایپا رسیدند و توپ در نهایت مقابل زکی پور افتاد اما ضربه محکم او را فلاح زاده به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 85: پاس اسماعیلی و شوت پاتوسی را علیاری با تکل به موقع اجازه نداد به سمت دروازه سایپا برود و توپ را دور کرد.

دقیقه 86: ارسال عالی فرشید اسماعیلی به خوبی روی سر تبریزی نشست اما مهاجم آبی ها نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه سرش را از روی خط شش قدم به زاویه نزد تا باز هم فلاح زاده منجی تیمش شود.

دقیقه 4+90: عجب گلی نزد سایپا! اشتباه مدافعان استقلال توپ را جلوتر از نقطه پنالتی برای مهاجم سایپا آماده گل کرد اما در عین ناباوری ضربه بارانی از کنار تیر عمودی دروازه حسینی به اوت رفت.

دقیقه 5+90: هجوم همه جانبه آبی ها با ضربه ناامید کننده پاتوسی پایان بخش این بازی بود!

2526