رکورد کلین شیت از حسینی پس گرفته شد

رکورد کلین شیت از حسینی پس گرفته شد

وبسایت رسمی فوتبالی - رکورد کلین شیت از سوی دروازه بان ها در فوتبال ایران در اختیار سید حسین حسینی بود. دروازه بان استقلال که موفق شد بود دروازه تیمش را 788 دقیقه بسته نگه دارد.

به گزارش  فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حالا این رکورد در اختیار یک دروازه بان دسته دومی است.وحید عزیزی دروازه بان تیم خوشه طلایی که دیروز به همراه تیمش قهرمان گروه الف رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور شد و به دسته اول صعود کرد. تیم اودر 22 بازی با 15 پیروزی بیشترین پیروزی را برای خود در لیگ 2 ثبت کرده و از سویی خوردن 9 گل در همه بازی ها موجب شده خط دفاعی خوشه طلایی در گروه الف بهترین باشد.  وحید عزیزی 1030 دقیقه دروازه تیمش را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور بسته نگه داشته است. او درنیم فصل دوم حتی یک گل هم دریافت نکرده است و این در حالی است که دو هفته دیگر به پایان بازی ها باقی مانده است.

جالب اینجاست که بدانید وحید عزیزی پیش از این هم به همراه چهار تیم دسته دومی به لیگ یک صعودکرده بود و به نظر می رسد به عنوان دروازه بان صعود به لیگ یک از لیگ 2 را تخصص دارد.

البته رکورد حسینی دروازه بان استقلال می تواند به قوت خود باقی باشد به این خاطر که حسینی در لیگ برتر کلین شیت کرده است و وحید عزیزی در لیگ 2. اما اگر بخواهیم از رکورد کلین شیت در فوتبال ایران حرف بزنیم هم اکنون این موقعیت در اختیار دروازه بان تیم خوشه طلایی ساوه است. تیمی که هدایت آن برعهده محسن عاشوری است.

1984