اعتراف فابرگاس درباره پیتزایی که به سمت فرگوسن پرت کرد

اعتراف فابرگاس درباره پیتزایی که به سمت فرگوسن پرت کرد

سایت رسمی فوتبالی- سسک فابرگاس ستاره سابق آرسنال و بارسلونا که این روزها در موناکو توپ می زند در گفتگو با کانال بین اسپورت، صحبت های جالبی درمورد اتفاقی که درسال 2004 رخ داده بود برزبان آورده است.

در آن زمان سسک فابرگاس17 ساله بود و در آرسنال بازی می کرد و درپایان یکی از بازیهای تیمش در اولدترافورد و مقابل منچستریونایتد، در تونل رختکن گردوخاک به پا کرده بود.

درطول تمام این سالها، فردی درمورد آنچه درآن زمان در تونل رختکن اولدترافورد رخ داده بود، صحبت نکرده بود اما حالا و بعد از 15 سال سسک درباره آن ماجرا اعتراف کرده است.

چند ماه قبل از آن اتفاق و درسال 2003 سسک فابرگاس با ترک بارسلونا به آرسنال منتقل شده بود و گویا در تونل رختکن یک تکه پیتزا به سمت سرالکس فرگوسن پرت کرده بود. سسک حالا با یادآوری آن روز گفته:« در آن بازی 0-2 به یونایتد باختیم و حسابی باخت تلخی برایمان بود. چون واقعا سزاوار باخت نبودیم و حسابی عصبانی شده بودیم. در پایان بازی ، در تونل رختکن جنجالی به راه افتاد که ریو فردیناند و سول کمپبل درآن نقش داشتند. من در آن بازی، برای تیم به میدان نرفته بودم و در حالی که داشتم یک تکه پیتزا می خوردم وارد تونل شدم که ناگهان جنجال شروع شد. راستش را بخواهید اصلا نگاه نکردم. یک تکه پیتزا که دستم بود را به سمت آنهایی که درحال دعوا بودند پرت کردم و کسی که آن تکه پیتزا را روی هوا گرفت... سرالکس فرگوسن بود.»


فابرگاس ادامه داد:« بعد از آن از فرگوسن عذرخواهی کردم و همین حالا هم حاضرم تا دوباره از فرگوسن معذرت بخواهم. به عمد این کار را نکردم. این اتفاقها پیش می آید. من خیلی جوان بودم و اگر حالا بود، هرگز چنین کاری نمی کردم.. الان مستقیما وارد دعوا می شوم.»

6363