استقلال خوزستان صفر - تراکتورسازی سه / تراکتور هم قهرمانی می خواهد

استقلال خوزستان صفر - تراکتورسازی سه / تراکتور هم قهرمانی می خواهد

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان لیکنز موفق شدند با 3 گل حریف ته جدولی و میزبان خود را شکست دهند.

با این نتیجه تراکتور جای استقلال را با 46 امتیاز در رده دوم گرفت و به دو امتیازی پرسپولیس رسید.

هفته بیست و سوم لیگ برتر

شنبه 10 فروردین 1398

اهواز، ورزشگاه الغدیر ساعت 19:00

داور: امیر عرب براقی

کارت:

کارت زرد میثم کریمی (53) ایوب کلانتری (54) استقلال خوزستان

 کارت زرد ایمان سلیمی  (54) اکبر ایمانی   (63) تراکتور سازی

ترکیب استقلال خوزستان: 

حسن پور حمیدی، محمد شریفی، ایوب ارجمندیان،  ایوب کلانتری، وحید حمدی نژاد، رضا درویشی ،میثم کریمی، مجتبی رمضانی ،وحید خشتان ( 80- فرید امیری)  ،رامین داوودی (  46-سعید زارع)، مصطفی کیایی، میثم شاه مکوند زاده

سرمربی: حسین قنبری

ترکیب تراکتورسازی: محسن فروزان، محمد طیبی،مهدی مهدی پور،دانیال اسماعیلی فر، اشکان دژاگه، یوکیا سوکیتا  ( 88- احسان پهلوان )، ایمان سلیمی ، احسان حاج صفی،سید احمد موسوی، اکبر ایمانی (82- علی رضا نقی زاده )، ساسان  انصاری ( 83- انتونی استوکس) 

سرمربی: جرج لیکنز

گل ها:

گل اول برای تراکتورسازی سوگیتا دقیقه 16:

پاس رو به جلوی احسان حاج صفی   به اشکان دژاگه رسید و او هم با یک پاس دقیق و عرضی سوکیتا را در موقعیتی تک به تک در دهانه دروازه قرار داد و او راحت ترین کار ممکن را انجام داد و گل اول تراکتور را به راحتی وارد دروازه حمیدی کرد  .

 گل دوم تراکتورسازی دانیال اسماعیلی فر دقیقه 43:

پاس عرضی سوکیتا  از سمت راست خط دفاع اس خوزستان در جناحی دیگر به اسماعیلی فر رسید و او که قصد ارسال پاس را روی دروازه اس خ خوزستان داشت با برخورد به مدافعین اهوازی ها  تغییر جهت داد و  وارد  دروازه حمیدی شد.

گل سوم تراکتورسازی اشکان دژاگه دقیقه 66:

دژاگه دست بردار نیست او طی یکی دو بلندی با سوکیتا  توانست به داخل محوطه جریمه برسد و در مصافی تک به تک در مقابل دروازه اس خوزستان قرار گرفت  و با  ضربه ای محکم و رو پا گل سوم تیمش و گل دوم خودش را به ثمر رساند .

دقایق حساس:

دقیقه 11: ضربه  محکم اشکان دژاگه از داخل محوطه جریمه به سمت ذوراره اس خوزستان را دروازبان این تیم در دو ضرب از آن خود کرد.

دقیقه 13: شوت روپا و سر ضرب اشکان دژاگه از کنار چهار چوب دروازه حمیدی به بیرون رفت.

دقیقه 34: حرکت پا به توپ احسان حاج صفی به داخل محوطه جریمه با یک ضربه محکم به داخل چهارچوب دروازه اس خوزستان همراه شد که حمیدی توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه دوم

دقیقه 45 : ضربه محکم و رو پای ایوب کلانتری از پشت محوطه جریمه می رفت تا وارد دروازه تراکتور شود که محسن فروزان با یک شیرجه دیدنی توپ را از کنج دروازه بیرون کشید.

دقیقه 54:  شوت محکم محمد شریفی از پشت محوطه جریمه  در دستان محسن فروزان جای گرفت.

دقیقه 57:  حرکت زیبای سوکیتا از جناح چپ و پاسی زیبا  و در عرض او  را کسی نبود که در میانه راه قطع کند و خطر از بیخ گوش اس خوزستان  بیرون رفت.

دقیقه 59: ضربه کاشته زیبای ایوب کلانتری  با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 76: سانتر زیبای دانیال اسماعیلی فرد در سمت چپ به حاج صفی  رسید و ضربه سر  حاج صفی را حمیدی روانه کرنر کرد.

دقیقه 84: حرکت زیبای کلانتری  و پاس به بیرون او به شریفی رسید اما وی نتوانست توپ را کنترل کند و موقعیت اس خوزستان به هدر رفت.

2526