دی‌لیخت: کیه‌لینی و بونوچی جزو بهترین مدافعان اروپا هستند

دی‌لیخت: کیه‌لینی و بونوچی جزو بهترین مدافعان اروپا هستند

سایت رسمی فوتبالی – ماتایس دی‌لیخت، مدافع آژاکس گفته که یوونتوس برخی از بهترین مدافعان دنیا را در اختیار دارد.

این مدافع هلندی تنها 19 سال سن دارد، اما در همین سن چهره‌ای کلیدی برای باشگاه و تیم ملی کشورش به شمار می‌رود، و بارسلونا و یووه او را می‌خواهند.

او قرار است در لیگ قهرمانان با آژاکس رودرروی یوونتوس قرار بگیرد. او می‌گوید: «یوونتوس تیم بزرگی است. ما باور داریم که بخت صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را داریم چون جوان هستیم و فشار روی دوش ما کمتر است.»

کریستیانو رونالدو شاید برابر آژاکس غایب باشد. دی‌لیخت می‌گوید: «کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و یوونتوس با او قوی‌تر است. اما از سوی دیگر، رویارویی با رونالدو جذاب‌ خواهد بود. من در سطح ملی مقابل رونالدو بازی کرده‌ام و کارم سخت بوده است، اما خاطرات خوبی از آن بازی دارم. تازه ما تادیچ را هم داریم که CR7 ما است.»

دی‌لیخت طرفدار مدافعان یوونتوس است: «من واقعا جورجیو کیه‌لینی را دوست دارم. او یکی از بهترین مدافعان دنیا است. من لئوناردو بونوچی را هم می‌ستایم. آنها جزو بهترین مدافعان میانی اروپا هستند. به عنوان یک بازیکن جوان از هر دو نفر الهام می‌گیرم. از این که من را با الساندرو نستا و یاپ استم مقایسه می‌کنند هم خوشحالم. اما من راهی طولانی دارم تا به سطح آنها برسم.»

از دی‌لیخت سوال شد که آیا ممکن است به کیه‌لینی و بونوچی در تورین بپیوندد و او گفت: «شاید، اما باشگاه‌های دیگری هم به دنبال من هستند.»

8444