برنامه خاص رونالدو در بارسلونا برای رسیدن به بازی با آژاکس

برنامه خاص رونالدو در بارسلونا برای رسیدن به بازی با آژاکس

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس برای رهایی هرچه سریعتر از بند مصدومیتش برنامه خاصی را دنبال می کند. او اندکی بعد از مصدومیتش در بازی تیم ملی پرتغال مقابل صربستان چندان نگران به نظرنمی رسید و در گفتگو با خبرنگاران گفت:« اصلا نگران نیستم. بدنم رامی شناسم و می دانم که تا دو هفته دیگرشرایطم خوب خواهد شد.»

حالا برنامه ریکاوری کریستیانو رونالدو به جریان افتاده. ستاره پرتغالی یوونتوس با مصدومیتی در عضله پای راستش می جنگد و برای آنکه هرچه زودتر بتواند به روزهای اوجش بازگردد، به بارسلونا سفر کرده. او در بارسلونا در کلینیک بازسازی پزشکی اوندیداد کوراچان تستهای پزشکی مختلفی را انجام داد و زیر نظر متخصصان مورداعتمادش دوره ریکاوری را آغاز کرده است.

روند درمانی رونالدو تازه آغاز شده و اوضاع بهبود کریس بهتر از آنچه تا پیش از این انتظار می رفت، طی می شود. آخرین باری که کریستیانو رونالدو با مصدومیتی عضلانی روبرو شده بود، فصل 16-2015 بود و از آن به بعد دیگر مصدومیتی عضلانی به سراغ این ستاره پرتغالی نیامده بود. حالا کریس اطمینان دارد که می تواند خیلی زود به روزهای اوجش بازگشته و به بازی یووه مقابل آژاکس آمستردام در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا که روز دهم آوریل برگزار خواهد شد، برسد.

کریس به خوبی می داند که یوونتوس به او نیاز دارد و نمایش حیرت آور کریس رونالدو در بازی دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو بود که باعث رسیدن یووه به مرحله بعد گردید. در بازی رفت دو تیم، اتلتیکو 0-2 یوونتوس را شکست داده بود و بانوی پیر می بایست دربازی برگشت ضمن جبران باخت بازی رفت، برد قاطعانه ای به دست می آورد. آنها به لطف هت تریک کریستیانو رونالدو توانستند اتلتیکو را شکست دهند و درنتیجه به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسند.

کریستیانو رونالدو اولین فوتبالیستی نیست که برای رهایی از بند مصدومیت به کلینیک کوراچان مراجعه کرده و قبل از او بازیکنانی مثل یاگو آسپاس و چند نفر از بازیکنان رم هم برای رفع مصدومیتشان به این کلینیک رفته بودند.

6363